به مناسبت هفته دفاع مقدس

پایگاه بسیج کارگری شرکت صنعتی نیرو محرکه افتتاح شد

کد خبر : 212
چهارشنبه 10 مهر 1392 - 12:54

پایگاه مقاومت بسیج کارگری شرکت صنعتی نیرو محرکه به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان افتتاح شد.

 

به گزارش پایگاه اینترنتی بسیج کارگری کشور از البرز، با حضور مسئولان پایگاه مقاومت بسیج کارگری شرکت صنعتی نیرو محرکه افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت صنعتی نیرو محرکه در مراسم افتتاح پایگاه مقاومت بسیج کارگری شرکت صنعتی نیرو محرکه با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: با افتتاح پایگاه بسیج کارگری این شرکت روحیه کارگران در این شرکت بیش از پیش بسیجی شود تا با گام‌های خوب صنعت کشور را رو به پیشرفت ببریم.

محمدحسن محمدزاده اظهار امیدواری کرد: بسیج کارگری در زمینه برگزاری کارگاه‌ها، دوره‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و اعتقادی ویژه کارگران فعال شود.

وی گفت: در زمان شروع تحریم‌ها، فشار زیادی بر روی مجموعه شرکت آمد و حتی در مقطعی تولید شرکت نیز کاهش یافت اما با همت نیروهایی که در مجموعه شرکت نیرو محرکه فعال هستند با بومی سازی قطعات تحریم ها را شکست دادیم.

مدیرعامل شرکت صنعتی نیرو محرکه افزود: در طول این چند سال اخیر نه تنها کارگری اخراج نشد بلکه با بومی‌سازی تولیدات، نیروهای جدیدی نیز به استخدام در آمدند.

در این آیین فرمانده سپاه استان قزوین هم افتتاح پایگاه بسیج را در ایام گرامیداشت دفاع مقدس بسیار خجسته دانست و افزود: تحریم‌ها گرچه فشار را بر ملت و مسئولان افزایش داد اما موجب شد تا به تولید داخلی بیشتر اتکا کنیم.

سردار سالار آبنوش، صنعت‌گران را پیشقراولان جهاد اقتصادی دانست و گفت: بخش صنعت نقش مهمی در خودکفای کشور دارد و صنعت‌گران در خط مقدم عمل به منویات مقام معظم رهبری هستند

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه