پایگاه کارگری حضرت ابوالفضل (ع) برگذیده هفتمین جشنواره مالک اشتر

کد خبر : 8705
دوشنبه 23 مرداد 1396 - 09:45

پایگاه کارگری حضرت ابوالفضل (ع) شرکت پنگوین پلاست برگذیده هفتمین جشنواره مالک اشتر در سپاه استان قم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور هفتمین جشنواره مالک اشتر استانی در سپاه علی ابن ابیطالب (ع) استان قم برگذار شد . در این جشنواره که با حضور مسئولین و بسیجیان رده های مختلف سپاه  برگزار شد بعد از تلاوت قرآن کریم توسط برادر پاسدار دشتی و پخش کلیپ سرود ملی سردار فرماندهی محترم سپاه علی ابن ابیطالب (ع) استان قم سردار احمدی  در خصوص هئیت های رصد گر از دیدگاه  ولی امر مسلمین حضرت آقا صحبت نمودند .

ایشان در بخشی دیگر از صحبتهای خود فرمودند :بعضی  از ابلاغیات رکنی هستند و باید مورد توجه قرار گیرند و برای همیشه قابل اجرا هستند.و باید تا پایین ترین سطح در رده‌ها ابلاغیات برود و همه فرماندهان  موظف به مطالعه و اجرایی نمودن آن هستند .

وی افزود: فرماندهان باید ابتدا خوب مطالب را بخوانند ، خوب بفهمند و سپس درست اجرا نمایند، در این بین  بازرسی نیز مکلف است که شرعا اگر فرماندهی کارائی لازم را نداشت باید سریعا جا بجا شده و فردی شایسته را  در این سمت منصوب نماید.

 درپایان جشنواره از رتبه های اول هریک از رده های  سپاه تجلیل به عمل آمد که در این بین پایگاه حضرت ابوالفضل (ع) شرکت پنگوئن پلاست از حوزه مقاومت کارگری شهید برونسی  شهرک صنعتی شکوهیه اسوه و برتر پایگاه های مقاومت کارگری استان قم شد و از فرمانده آن پایگاه برادر بسیجی جناب آقای سید یدالله سیدی مقدم تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ر

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه