پیام تبریک رییس مجلس به مناسبت روز بسیج کارگری

کد خبر : 308
دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 - 09:45

رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی به همایش "گرامیداشت هفته بسیج کارگری و 14 هزار شهید کارگر" روز بسیج کارگری را تبریک گفت.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج کارگری کشور، رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی به همایش "گرامیداشت هفته بسیج کارگری و 14 هزار شهید کارگر" روز بسیج کارگری را تبریک گفت.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یکی از میراث های ماندگار و پر افتخاری که حضرت امام خمینی (ره) به یادگار نهاد تشکیل ( بسیج مستضعفین) است . بسیج شجره طیبه ای است که نهال آن به دست باغبان انقلاب غرس شد و در پهنه فراخ این سرزمین کهن ریشه دواند و آوند های آن از شیره جان و جاری شدن شهیدان پاکباز این مرز و بوم قوت یافت و سرانجام به درختی ستبر و تنومند مبدل گشت.

(بسیج) مدرسه ( معرفت) و مکتب شعور و شیدایی است. همان معرفتی که سرور و سالارشهیدان در روز عاشورا جلوه ای از آن را به جهانیان نشان داد و عالم آفرینش را به بهت و حیرت فرو برد.

بسیجیان  در آوردگاه جنگ و دوران پر فروغ دفاع مقدس نشان دادند که بندگان آخرت بین خدایند که هیچ امری جز معامله با حضرت حق – جل و علا- آن ها را راضی نمی کند. آنان متواضعانه و بی ادعا ، خالصانه و بی نام و نشان عزیز ترین سرمایه وجودی خویش یعنی جان شیرین خود را بر کف نهادند و با معصومیتی وصف ناشدنی ، به محضر دوست تقدیم نمودند.

بی شک یکی از شاخه های پر برگ و بار بسیج ، مجموعه ای است که به کارگران کشور پیوند خورده که همانا (( بسیج کارگری )) است. کارگران عزیز کشور مجموعه ای عظیم از مردان و زنانی هستند که با تلاش و سعی مثال زدنی خویش الگوهای برجسته ای از سخت کوشی را به نمایش گذاشتند و با دارا بودن ویژگیهای  ارزشمندی همچون قناعت ، دینداری ، ولایتمداری و صبر و شکیبایی به سندی پر افتخار برای ملت بزرگ ما مبدل گشته اند. تقدیم هزاران شهید از سوی جامعه کارگری ما درخشش ممتاز و خیره کننده این دلاورمردان و شیرزنان را به زیبا ترین شکل ممکن به رخ کشیده و نمایان ساخته است.

اینجانب هفته کارگر را صمیمانه به جامعه شریف و تلاشگر کارگری کشورمان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و روز نهم اردیبهشت ماه که برابر با سالروز تشکیل بسیج کارگری است را گرامی داشته و از دست اندرکاران برگزاری این همایش بزرگ بخاطر پاسداشت نام شهدای گرانقدر کارگری کمال تشکر را دارم.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه