سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور:

پیام سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور به مناسبت روز کارگر

کد خبر : 21996
دوشنبه 3 اردیبهشت 1403 - 09:50
بسیج

سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور به مناسبت روز کارگر پیامی صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور،  سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور به مناسبت روز کارگر پیامی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

(( اگر دست‌های کارگر، مغز‌های کارگر، انسان‌های کارآفرین و نیروی انسانی ماهر در یک جامعه‌ای گرامی داشته شود آن جامعه پیشرفت خواهد کرد)). مقام معظم رهبری مد ظله العالی

حمد و سپاس پروردگار را كه خالق آسمان‌ها و زمين می باشد. خداوندي كه صانع است و سبب‌ساز و به تعبير حضرت امام راحل (ره) مبدا كار و کارگر می باشد و همه كائنات به اراده او ايجاد گردیده و هرگونه تغيير و تحول به دست اوست كه فوق همه دست‌هاست و با درود به روح پرفتوح و ملكوتي بنيانگذار نظام مقدس جمهوري اسلامي حضرت امام راحل رضوان‌الله تعالي عليه كه با تعابير و تفاسير عارفانه خود ارزش معنوي و عبادي كار را احيا و به كارگر ارج و منزلت بخشيده است و با سلام به روان مطهر شهيدان راه حق به ويژه شهيدان كارگر منجمله شهيد والا مقام شهيد عبدالحسين برونسي که عرصه‌ تلاش و صنعت و روز بسيج کارگران و کارخانجات به نام او مزين شده است.

شکوه کار و تکاپو در نام "کارگر" نهفته است و غیرممکن هاست که با همت آنها ممکن می‌شود.

خودکفایی و استقلال از شاخه های پرثمر درخت تلاش مخلصانه و مجاهدانه کارگر می باشد که یک جامعه را از وابستگی نجات می‌دهد و با افتخار از پس تحریم‌های سنگین دشمنان، سر بلند می‌کند و چنین می شود که کارگر جایگاهی رفیع نزد پروردگار یکتا پیدا خواهد کرد و عرق جبین او را خداوند پاس‌می دارد.  

امسال روز جهاني كارگر و هفته كار را در حالي گرامي خواهیم داشت كه رهبر فرزانه انقلاب اسلامي اين سال را به نام  جهش تولید با مشارکت مردم  نامگذاری نموده اند.

سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ضمن تبریک هفته بسیج کارگری و روز جهانی کارگر به تمام کارگران و کارفرمایان به ویژه بسیجیان جان برکف اعلام می‌دارد که با امید به آینده تمام تلاش خود را در راستای جهش تولید با مشارکت مردم مصروف داریم و تا پیروزی در این جنگ  اقتصادی تمام عیار دشمن لحظه‌ای آرام ننشینیم.

ارسال توسط : سید خبرنگار
بازدید
دیدگاه