بسیج کارگری فارس در بیانیه ای اعلام کرد:

پیام 13 آبان، پیام استکبار ستیزی و مرگ بر آمریکا است

کد خبر : 218
دوشنبه 6 آبان 1392 - 07:30

بسیج کارگری استان فارس با دعوت از همه آحاد جامعه به خصوص جامعه‌ی کارگران عرصه صنعت و تولید، برای حفظ وحدت کلمه که از آرمان های حضرت امام(ره) است تاکید کرد که ملت ایران جز با وحدت کلمه، استکبار ستیزی و تکیه بر ظرفیت ها...

به گزارش پایگاه اینترنتی بسیج کارگری، سازمان بسیج کارگری استان فارس با صدور بیانیه ای به مناسبت 13 آبان با دعوت از همه آحاد جامعه به خصوص جامعه‌ی کارگران عرصه صنعت و تولید، برای حفظ وحدت کلمه که از آرمان های حضرت امام(ره) بود، تاکید کرد که ملت ایران جز با وحدت کلمه، استکبار ستیزی و تکیه بر ظرفیت ها و استعداد های داخلی نخواهد توانست از عزت و استقلال خود دفاع کند.
به گزارش خبرنگار بسیج کارگری، سازمان بسیج کارگری استان فارس در این زمینه اعلام کرد: محور آنچه 13 آبان را به یکی از روزهای مهم در حیات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی ملت ایران تبدیل کرده است، استکبار ستیزی و شعار کلیدی مرگ بر آمریکا گفتن به عنوان شیطان بزرگ است.
به مناسبت تاریخی این روز یعنی تبعید عالمی شجاع و پیشرو همچون حضرت امام (ره) به سبب مخالفت با کاپیتولاسیون؛ شهادت جمعی از دانش آموزان در سال 1357 به دست رژیمی وابسته به استکبار و تسخیر سفارت شیطان بزرگ و یکی از نماد های استکبار و استعمار به دست دانشجویان پیرو خط امام(ره)، حول محور استکبارستیزی می گردند.
ملت بزرگوار و غیور ایران اسلامی، در طول 35 سال پس از انقلاب شکوهمند خود با شرکت حماسی و پرشور در راهپیمایی های 13 آبان، تداوم عزت و استقلال خود را به عرصه نمایش گذاشته و با فریاد های استکبار ستیزی مرگ بر آمریکا و نوکران سرسپرده آنها، ملت های آزاده جهان را به هوشیاری در برابر توطئه های استعمارگران فراخوانده اند.
سازمان بسیج کارگری با گرامیداشت این روز امیدوار است:

1- با حضور حماسی و پر شور همه ی آحاد ملت عزیز و بزرگوار ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله 13 آبان 1392 و طنین انداز کردن شعار محوری مرگ بر آمریکا همچون سنوات گذشته حضوری پر شور و پر رنگ داشته باشند، چرا که این شعار با پشتوانه فکری و عقیدتی و فرهنگی همراه بوده است و نه احساسی.

2- التزام عملی همگان به اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه و پشتیبانی و حمایت همه ی آحاد ملت عزیز از این اصل متعالی و توجه به توصیه ها و منویّات معظم له به عنوان چراغ راهنما و هدایت در جهت رسیدن به رشد و شکوفایی کشورعزیز ایران اسلامی.

3- همه ی آحاد ملت با تکیه بر قانون اساسی و ارزش های دینی و انقلابی برای حفظ وحدت کلمه که از آرمان های حضرت امام(ره) بود به جد بکوشند. ملت ایران جز با وحدت کلمه نخواهد توانست از عزت و استقلال خود دفاع کند.

4- تاکید بر ظرفیت های داخلی به عنوان محوری اساسی برای پیشرفت و توسعه ی حماسه اقتصادی کشور و نه تکیه بر جایگاه های پوشالی قدرت های استکباری.

5- مسئولان سیاست خارجی، عنایت داشته باشند که ملت بزرگ ایران شعار مرگ بر آمریکا را با توصیه ی امام بزرگوار(ره) و مقام معظم رهبری بزرگ پرچم داران استکبار ستیزی و بر اساس بینش و بصیرت و با اختیار خود آن را انتخاب و همواره در سرلوحه ی شعار های اساسی و بنیادی خود قرار داده و هرگز کوتاه نخواهند آمد.

6- مردم غیور، با حفظ بصیرت همیشگی و بیداری اسلامی، صفوف خود را از کسانی که می خواهند روحیه استکبار ستیزی را که شعار اصلی و روح این روز است به حاشیه ببرند، جدا کنند و در این میان، نخبگان، دانشجویان و کارگران عرصه تولید و صنعت همچنان که در پیوند با مردم و پیروی از حضرت امام (ره) و بصیرت بهنگام در لبیک به دعوت ولی فقیه زمان از خالقان این روز باشکوه بودند ـ در این زمینه مسئولیت ویژه دارند.

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه