براندیشه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه:

پیشرفت ایران اسلامی نیازمند جهاد همه جانبه مسئولان و مردم

کد خبر : 269
چهارشنبه 27 فروردین 1393 - 14:18

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به نامگذاری سال و توجه ویژه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گفت: پیشرفت ایران اسلامی نیازمند جهاد و کوشش همه جانبه مسئولان و آحاد مردم است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج کارگری کشور، سهراب براندیشه در گفتگو با خبرنگار بسیج کارگری افزود: ما وظیفه داریم تا با مدیریت جهادی و بسیج وار مشکلات و مسایل مسیر توسعه کشور را برداریم.

وی با اشاره به توجه ویژه مقام معظم رهبری به مسایل اقتصادی و فرهنگی کشور عنوان داشت: تغییر سبک زندگی و ارتقاء فرهنگ و باورهای مردمی و توجه خاص به مباحث اقتصادی با عنایت به طرح اقتصاد مقاومتی توطئه های دشمنان را خنثی کرده و کشور را بیمه می کند.

براندیشه در ادامه با اشاره به نقش کارگران و کارفرمایان در رشد و توسعه و رسیدن به استقلال اقتصادی کشور گفت: کارگر و کارفرما و دولت ضلعهای مثلث پیشرفت اقتصادی کشورند و بایستی در کنار هم و در تعامل با یکدیگر به کار بپردازند.

وی حمایت از تولید، توسعه و ترویج کارآفرینی و افزایش تولیدات داخلی و ارتقاء فرهنگ مصرف بهینه را زمینه ساز تحقق اقتصاد مقاومتی خواند و تصریح کرد: سازندگی کشور نیازمند اراده همگانی و سعی مضاعف است و ما مسئولین نیز بایستی با ارایه خدمات مناسب به مردم مسیرهای پیشرفت را هموار سازیم .

براندیشه استفاده حداکثری از ظرفیت های بالقوه در تمامی بخشهای اقتصادی را یادآور شد و گفت: کشور ما سرشار از منابع طبیعی و خدادادی است و بایستی با اراده و عزم همگانی از این ظرفیت ها کمک گرفت.

وی در پایان سخنان خود خدمت واقعی به مردم را ارزشمندترین کارها خواند و اظهار داشت: در سایه خدمت رسانی مطلوب می توان آینده بهتری را برای کشور ترسیم نمود.

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه