همزمان با هفته بسیج کارگری:

چهره های برگزیده بسیج کارگری در قم تقدیر شدند

کد خبر : 184
چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 - 14:02

همزمان با روز قشر بسیج کارگری، مدیران و کارگران نمونه بسیج و فعالان حلقه های صالحین بسیج کارگری در سالن همايش های شهرك صنعتي شكوهيه قم تقدیر شدند.

 

به گزارش سایت بسیج کارگری از قم، در همایش روز قشر بسیج کارگری که با همت سازمان بسیج کارگران سپاه و همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم همزمان با سالروز شهادت سردار شهید عبدالحسین برونسی برگزار شد، سردار مهدی مهدوی نژاد فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) طی سخنانی به موضوع حماسه اقتصادی و تداوم راه انقلاب پرداخت و بر حضور همه جانبه آحاد جامعه بخصوص مدیران و کارگران بسیجی در عرصه های سیاسی و اقتصادی تاکید کرد.  

خیر مقدم توسط مهندس عالمی رئیس هیئت مدیره شهرک شکوهیه و سخنرانی حجت الاسلام شیرمحمدی از مربیان حلقه های صالحین بسیج کارگری با محوریت اقتصاد مقاومتی و بصیرت سیاسی بخش دیگری از این مراسم بود.

گفتنی است در پایان این مراسم و در حضور مسئولان استانی، مديران عامل و مديران توليد و كارگران كارخانجات  و کارگاهها و همچنین فرماندهان پایگاههای بسیج کارگری استان، با اهداء هدایایی از 12 مدیر نمونه و کارگر بسیجی و مربی حلقه صالحین بسیج کارگری تقدیر گردید.

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه