مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی مطرح کرد

کارخانه نساجی فردوس نیازمند 3 میلیارد تومان اعتبار

کد خبر : 7017
چهارشنبه 13 بهمن 1395 - 10:59

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: کارخانه نساجی فردوس نیازمند 3 میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش سازمان بسیج کارگری خراسان جنوبی، محمد سنجری در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، به مشکلات کارخانه نساجی فردوس اشاره کرد و اظهار داشت: این واحد تولیدی از مجموعه‌های خوب استان است که در سه نوبت‌کاری مشغول به فعالیت است.

وی با اشاره به اینکه مشکلات مطرح شده نساجی فردوس ناشی از میل و اراده مدیر این مجموعه نیست، بیان داشت: مشکلات این واحد تولیدی ناشی از افزایش نرخ ارز و تصمیماتی است که در گذشته گرفته می‌شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بسیاری از واحدهای تولیدی با مشکلات مالی و سرمایه در گردش مواجه هستند، توضیح داد: کمک به واحدهای تولیدی نباید در مرحله آخر که منجر به تعطیلی واحد تولیدی شود صورت گیرد.

سنجری با بیان اینکه واحد تولیدی مذکور نیازمند سه میلیارد تومان تسهیلات است، ادامه داد: می‌توان از اختیارات استان استفاد کنیم و در راستای رونق این واحد تولیدی گام برداریم.

وی اظهار داشت: با پرداخت سه میلیارد تومان تسهیلات به این واحد تولیدی از تعطیلی این واحد تولیدی جلوگیری می‌کنیم و همچنین با توجه به اینکه فصل برداشت پنبه تا دو ماه دیگر در استان آغاز می‌شود مانع از ماندن مواد اولیه بر روی دست کشاورزان می‌شویم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه اگر بخواهیم بدهی این مجموعه به بانک را در نظر بگیریم همه واحدهایی که مشمول تسهیلات هستند به بانک‌ها بدهی دارند، خاطرنشان کرد: باید مشکلات این مجموعه را رفع کنیم تا این واحد تولیدی سرپا بماند.

منبع : فارس

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه