به همت سازمان بسیج کارگری سپاه عاشورا:

کارگاه هم اندیشی مدیران صنعت و تولید استان آذربایجان شرقی برگزار گردید.

کد خبر : 3697
یکشنبه 20 دی 1394 - 07:37

کارگاه هم اندیشی مدیران صنعت و تولید استان آذربایجان شرقی توسط سازمان بسیج کارگری سپاه عاشورا با حضور مدیران صنعت استان در محل سالن اجتماعات گروه صنعتی تراکتورسازی ایران- تبریز برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار بسیج کارگری سپاه عاشورا، کارگاه هم اندیشی مدیران صنعت و تولید استان آذربایجان شرقی توسط سازمان بسیج کارگری سپاه عاشورا با حضور مدیران صنعت استان در محل سالن اجتماعات گروه صنعتی تراکتورسازی ایران- تبریز برگزار گردید.

سرهنگ پاسدار ناصر علیزاده مسئول سازمان بسیج کارگری استان، در این کارگاه ضمن خیر مقدم به مدیران عرصه تولید و صنعت استان برگزاری این کارگاه را گامی در جهت حل مشکلات جامعه کارگری و کارفرمایی استان به ویژه تولید، سرمایه گزاری و صنعت دانست.

علیزاده در ادامه با اشاره به تشکیل سه کارگروه توسعه رده های بسیج کارگری، اقتصاد مقاومتی، چالش های تولید و صنعت استان خواستار طرح مشکلات، راه کار‌ها و ایده های مدیران حاضر در کارگاه گردید. وی برگزاری مجمع عالی قشر کارگری استان در آینده نزدیک را از جمله برنامه های سازمان بسیج کارگری در راستای حل و فصل مشکلات جامعه کارگری و کارفرمایی استان برشمرد.

مهندس فقیه معاون طرح و برنامه گروه صنعتی تراکتورسازی ایران- تبریز نیز در این کارگاه ضمن خوشامد به جمع حاضر به بیان جایگاه بسیج در پیشبرد اهداف و ماموریت های کشور پرداخت. وی با اشاره به نقش بسیج در تولید ملی افزود: اگر تفکر بسیجی و از جان گذشتگی و ایثار آنان در 8 سال دفاع مقدس نظام را پیروز کرد، امروزه نیز در عرصه صنعت و تولید بسیج همچنان نقش آفرینی می نماید و در مقابل تحریم های دشمنان شب و روز فعالیت می نمایند. معاون طرح و برنامه گروه صنعتی تراکتورسازی ایران- تبریز ابراز داشت: در واقع بخش صنعت و تولید یکی از شاخصه های بسیج است و لازمه بالا رفتن برنامه های بسیج می باشد.

مهندس نوروزی مدیرعامل شرکت خاک چینی مرند، در این کارگاه اقتصاد مقاومتی را مقاوم کردن اقتصاد کشور در مقابله با تهدیدهای خارجی و چگونگی رسیدن به اهداف رشد و توسعه اقتصادی با توجه به آرمان‌ها و اعتقادات و باورهای نظام جمهوری اسلامی ایران دانست. وی افزود: اقتصاد مقاومتی یعنی یک مدل و نسخه‌ای که در مقابل تهدیدهای دشمن راهکار نشان می‌دهد و در فضای متلاطم که دنیا، منطقه و ما در حوزه  اقتصادی با آن روبه‌رو هستیم، چگونگی رسیدن به اهداف را تبیین می‌کند. نوروزی جهت‌گیری و محوریت اقتصاد مقاومتی بر تولید دانست و ابراز داشت: اگر اقتصاد بخواهد در برابر تهدیدات قدرت مقابله را داشته باشد و به اهداف تعالی برسد، باید مقاوم باشد و بر این اساس سرمایه‌گذاری‌های مردمی  باید بیشتر متوجه تولید باشد و مردم باید توجه کنند ارزش افزوده‌ای که در اقتصاد مقاومتی حاصل می‌شود باید بیشتر در حوزه تولید حاصل شود تا قسمت‌های دیگر و بر این اساس اگر تولید شکل بگیرد، تمام منابع ما از بالقوه به بالفعل می‌رسد، یعنی منابع طبیعی و نیروی انسانی و اشتغال ما شکل پیدا می‌کند.

مدیرعامل شرکت خاک چینی مرند افزود: نکته دوم این است که مردم باید سعی کنند بهره‌وری را در سطح خانواده،  بنگاه و کشور بالا ببرند، یعنی به حداقل رساندن ضایعات و به حداکثر رساندن سود و فایده است. وی در ادامه با تشریح بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی به عملکرد شرکت صنایع خاک چینی ایران- مرند در این خصوص پرداخت.

کارگاه هم اندیشی با مدیران صنعت و تولید استان آذربایجان شرقی در سه کارگروه توسعه رده‌های بسیج کارگری، اقتصاد مقاومتی و چالش های تولید و صنعت استان توسط سازمان بسیج کارگری سپاه عاشورا در محل سالن اجتماعات گروه صنعتی تراکتورسازی ایران- تبریز برگزار گردید.

انتهای پیام/

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه