معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی:

کارگران باید در عرصه اقتصاد کشور بجنگند

کد خبر : 67
دوشنبه 7 مهر 1393 - 17:12

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: امسال سال جهاد اقتصادی است و کارگران باید در این عرصه بجنگند و ابتکار خود را نشان دهند.

به گزارش سازمان بسیج کارگری کشور، سرهنگ علی قاسمی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در کارخانه کویر تایر بیرجند اظهار داشت: امسال بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب، سال اقتصاد نام گرفته است و کارگران باید با ابتکار خود مشکلات کاری و صنعتی را به بهترین نحو انجام دهند و در این زمینه تاثیرگذار باشند.

وی با تشکر از بسیجیان برای زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و گرامیداشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: امروز خواسته نظام مقدس جمهوری اسلامی از همه کارگران و بسیجیان ایثارگری و تلاش در عرصه کار و تلاش است.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به تحمیل شدن جنگ هشت ساله بر ملت ایران گفت: ما در این جنگ خسارات جانی و مالی زیادی دادیم اما بدون هیچ کمکی از غرب و شرق بدون هیچ گونه تجهیزات جنگی و با استعانت از خداوند متعال، دشمن را گام به گام از کشور بیرون راندیم.

قاسمی افزود: در حالی که 39 کشور جهان به عراق کمک می کرد، نیروهای ایران همه مردمی و به طور مستقل تمام معادلات جنگی دشمن را به هم زدند و بدون هیچ وابستگی از مرز و بوم خود دفاع کردند.

وی به عملیات رمضان به عنوان چهارمین عملیات بزرگ نظامی اشاره کرد و ادامه داد: در این عملیات دشمن با کمک چهار لشگر نیرو از مصر و اردن بیشترین تلفات را داشت.

در این مراسم رزمی کاران پایگاه مقاومت سیدالشهداء کارخانه، انتظامات کارخانه، بسیجیان سنگر کار و تلاش و خواهران بسیجی پایگاه کارگری کارخانه در مقابل جایگاه رژه رفتند. 

منبع: خبرگزاری بسیج در خراسان جنوبی

ارسال توسط : ناشناس (تایید نشده)
بازدید
دیدگاه