رضاایرانمنش بازیگر سینما و تلویزیون:

کارگران بسیجی با لباس کارگری تیشه به ریشه دشمن زدند

کد خبر : 4643
چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 - 11:50

جانباز دوران دفاع مقدس گفت : کارگران بسیجی با لباس کارگری تیشه به ریشه دشمن زدند و در سنگر دفاع از مرز های ایران اسلامی جان خود را نثار کردند .

رضاایرانمنش بازیگر سینما و تلویزیون و جانباز دوران دفاع مقدس در روز جانباز در گفتگو با خبرنگار بسیج کارگری کشور گفت: کارگران ما قشر شریف و زحمت کش و پرتلاش هستند و انصافاً هم در آغاز انقلاب اسلامی و در ادامه در 8 سال دفاع مقدس عمق تعهد و فداکاری و ایثارگری خود را هم در عرصه تولیدو هم در عرصه مقابله با استکبار جهانی نشان دادند و 14000 شهید تقدیم به اسلام و انقلاب کردند.

جانبازان بسیج کارگری  شهدای زنده

جانباز دوران دفاع مقدس در ادامه این مطلب تصریح کرد :شهدا و جانبازان کارگر در دوران دفاع مقدس به عنوان استوانه های جبهه مقاومت ایران برابر تهاجم دشمن بعثی در سنگر دفاع از ایران اسلامی  اسلحه بر دست گرفتند و ازر مرز های پر گهر ایران اسلامی دفاع کردند .

بسیج کارگری از استوانه های دفاع مقدس

ایرانمنش با بیان این نکته که لباس خاکی رزمندگان اسلام در دورران دفاع مقدس لباس مشترک برتن فرماندهان و سایر رزمندگان بود و امکان تفکیک  وجود نداشت. وی اضافه کرد : کارگران هم در کنار سایر رزمندگان اسلام لباس بسیجی از جنس کارگری برای فعالیت های عمرانی در دفاع مقدس بر تن داشتند .

معدن چی های زرند کرمان در دفاع مقدس خوش درخشیدند

بازیگر سینما و تلویزیون و جانباز دوران دفاع مقدس با بیان خاطره ای از قشر بسیج کارگری در دوران دفاع مقدس ، ابراز داشت : من یک رزمنده کرمانی بودم که در دوران دفاع مقدس حضور داشتم در آن دوران کارگران معدن رزند کرمان لباس بسیجی برتن در سنگر ها فعال بودند آنها در شرایط کار سخت در معدن در آستانه یکی دو روز مانده به عملیات  به سیل رزمندگان اسلام اضافه می شدند .

من به جایگاه شهدا و جانبازان بسیج کارگری قبطه می خورم

ایرانمنش با تاکید براینکه بسیجیان کارگر با لباس کارگری به جای تیشه معدن اسلحه بر دست گرفتند و تیشه به ریشه متجاوزین به خاک ایران اسلامی زدند ، تصریح کرد : من به جایگاه شهدا و جانبازان بسیج کارگر قبطه می خورم .

دست پینه بسته کارگران بسیجی را بوسه می زنم

بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با بیان این نکته که من دست پینه بسته کارگران بسیجی در دوران دفاع مقدس را بوسه می زنم ، اضافه کرد : شهدا و جانبازان بسیج کارگری اسلحه بر دست درس ایثار و شهادت و هنر جانبازی را از خود نشان دادند .

ایرانمنش در خاتمه اظهار داشت : بسیج کارگری در دوران دفاع مقدس پل هایی زدند و مسیر هایی را به شکل جاده احداث کردند که در تحقق پیروزی در عملیات ها بسیار تعیین کننده بود .

 

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه