با حمایت سازمان بسیج کارگری تهران بزرگ صورت گرفت:

کارگران بسیجی مزد شیفت ایثار خود را به زائران حسینی هدیه کردند

کد خبر : 6454
یکشنبه 21 آذر 1395 - 12:40

در یک اقدام خیر خواهانه کارگران شرکت چاپ و نشر بانک سپه کمک های نقدی خود را به زائران اربعین حسینی اهدا کردند.

برات علی شعبان زاده فرمانده پایگاه شرکت چاپ و نشر بانک سپه در گفت و گو با خبرنگار سازمان بسیج کارگری کشور گفت: در یک اقدام خیر خواهانه کارگران شرکت چاپ و نشر بانک سپه کمک های نقدی خود را به زائران اربعین حسینی اهدا کردند.

 

وی افزود: این کمک های نقدی از طرف کارگران و مدیر عامل بسیجی این شرکت جمع آوری گشت و مثل سال گذشته، امسال نیز این نیروهای بسیجی و مومن مزد شیفت ایثار ( کار و تلاش بدون حقوق در جهت افزایش تولید و رونق اقتصادی) خود را به زائران هدیه کردند چرا که معتقدند اگرچه نتوانستند در پیاده روی اربعین حضور داشته باشند اما با این کار می توان آشوب دل های جا مانده را تسکین داد و از راه دور به سرور و سالار شهیدان سلام کرد.

 

فرمانده این پایگاه در ادامه تصریح کرد: با توجه به برپایی موکب سازمان بسیج کارگری تهران بزرگ در مرز مهران تمامی کارخانجات، شرکت ها، خیرین و بسیجیان در جهت پشتیبانی از این موکب به اندازه وسع کمک و در جهت یاری هرچه بیشتر اقدام نمودند.

 

حسین بیغوله مدیر عامل شرکت نام برده درباره علت این حرکت خدا پسندانه اذعان کرد: مسئولیت های کاری و مدیریت 41 کارگر و روزی رسانی به خانواده آن ها از اهم امور من است و معتقدم انجام صحیح این مسئولیت های کاری نیز از سفارشات دین ما به کار فرمایان است؛ اگرچه با تمام وجود ، با میل و رغبت فراوان علاقه مند به هم قدم شدن با زائران حسینی بودم اما مسئولیتی  که بر عهده من است مرا از این حرکت باز داشت لذا برای تسکین خود کمک های ناچیز و ناقابل خود و کارگران داوطلبم را هدیه کرد.

 

بیغوله در پایان اظهار داشت: صبر در مصائب را باید از حضرت زینب (س) آموخت و یاد گرفت در مسیر زندگی کسی سربلند از آزمون و خطاها بیرون خواهد آمد که حسینی وار قدم برداشته باشد؛ سیرت اهل بیت و به خصوص شهدای دشت کربلا باید سرلوحه همه امور ما قرار گیرد.

 

[[{"fid":"15256","view_mode":"default","type":"media","link_text":null,"attributes":{"height":"720","width":"1280","style":"width: 450px; height: 253px;","class":"media-element file-default"}}]]

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه