رئیس شورای عالی قشر بسیج کارگری کشور:

کارگران بسیجی نخبه خط مقدم عرصه کار و تولید هستند

کد خبر : 147
پنجشنبه 5 اردیبهشت 1392 - 04:11

رییس شورای عالی قشر بسیج کارگری امروز در حاشیه مراسم تجلیل از نخبگان ، مخترعان ، مبتکران و اعضای نمونه بسیج کارگری گفت : توجه و حمایت از کارآفرینی ، خلاقیت ، تنوع فکری و پرورش استعدادهای کارگران نمونه بسیجی در عرصه تولید دانش و نوآوری نقش به سزایی در پیشرفت و توسعه و آبادانی کشور خواهد داشت.

 

به گزارش خبرنگار سایت بسیج کارگری ، "ایراندخت عطاریان" در گفت و گو با خبرنگار سازمان بسیج کارگری  تقدیر و تجلیل از تلاشها و فعالیت های بسیجیان نمونه مخترع و مبتکر توسط دستگاههای اجرایی و متولیان حوزه های کارگری در کشور موجب ایجاد انگیزه و همچنین مشارکت و حضوری فعال و مؤثر آنان در بخش های تولید و کار خواهد بود.

رئیس شورای عالی قشربسیج کارگری کشور ارائه تسهیلات و امکانات لازم به بسیجیان خلاق و نخبه کارگر را امری ضروری و لازم برشمرد و گفت : حمایت مادی و معنوی از کارگران نخبه بسیجی و هدایت و سوق دادن آنان به سمت اشتغال و تولید موجب رشد و شکوفایی اقتصادی کشور خواهد شد.

 وی با اشاره به نامگذاری سال 92 به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری مدظله العالی گفت : به منظور تحقق فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب می بایست با آماده سازی و فراهم نمودن زمینه های لازم برای توسعه همه جانبه اقتصادی کشور گامهای اساسی و محکمی را برای تحقق حماسه اقتصادی در سال جاری برداشت.

عطاریان صیانت و حمایت از نیروی کار به ویژه کارگران را در راستای منشور کاری وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی از جمله مفاهیم اساسی و قابل توجه تلقی نمود. وی همچنین از تشکیل دبیرخانه شورای عالی قشر بسیج کارگری استانها خبر داد و گفت : در سال جاری و در راستای منویات مقام معظم رهبری و اجرای دستورات و فرامین معظم له در سال حماسه سیاسی و اقتصادی برنامه های مختلف و گوناگونی تدوین شده است که در آینده نزدیک از طریق رسانه ها اطلاع رسانی خواهد شد.

 گفتنی است در مراسم تجلیل از نخبگان ، مخترعان و مبتکران بسیج کارگری که با حضور حجه الاسلام "محمد رضا تویسرکانی" نماینده ولی فقیه  در سازمان بسیج مستضعفین،"سرهنگ پاسدار رمضانعلی طالبی" رئیس سازمان بسیج کارگری کشور "ایراندخت عطاریان" مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری و رئیس شورای عالی قشربسیج کارگری ، و "محمد میرابی" فرمانده بسیج وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد کارگران نخبه

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه