با حضور فرمانده سپاه ثارالله:

کارگران بسیجی نمونه کرمان تجلیل شدند

کد خبر : 176
سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 - 11:03

به مناسبت روز بسیج کارگری در آیینی با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمان و خانواده‌های شهیدان عبدالحسین برونسی و علی محمدی‌پور از کارگران نمونه استان کرمان تجلیل به عمل آمد.

 

به گزارش سایت بسیج کارگری، همچنین در این آیین سردار روح‌الله نوری فرمانده سپاه ثارالله با اهدای لوح از خانواده شهیدان عبدالحسین برونسی و علی محمدی‌پور شهدای شاخص جامعه بسیج کارگری تجلیل کرد.

حمیدرضا حسین‌خانی مسئول سازمان بسیج کارگری استان کرمان در این آیین اظهار داشت: سعی و تلاش کارگران ارزشمند است و مقام معظم رهبری فرمودند، «مسئولان و مردم باید شأن و اهمیت کارگران را درک کنند»‌.‌

وی با اشاره به نقش کارگران در دفاع مقدس و تعهد آنها به نظام اسلامی افزود: کارگران با حضور در جبهه‌های نبرد علاوه بر تامین بخشی از نیروی انسانی‌ در بخش کار و تلاش همواره چرخ‌های تولید را به گردش درآورده و اجازه ندهند کشور در بعد اقتصادی دچار مشکل شود.

حسین‌خانی تصریح کرد: بعد از دفاع مقدس نیز با توجه به جنگ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و به منظور استفاده بهینه از سرمایه‌های موجود و ارتقای کیفیت تولید و خلاقیت و ابتکار آموزش‌های مختلف به کارگران داده شد.

وی بیان داشت: بسیج نقطه اطمینانی برای انتقال این پیام است که با بهره‌گیری از معنویت در صنعت می‌توان به رشد و شکوفایی اقتصادی دست یافت و نقش بسیج در صنعت این است که اخلاقیات دینی را با تکنولوژی و صنعت پیوند زده و به عنوان الگو به دنیا معرفی کند.

مسئول سازمان بسیج کارگری استان کرمان افزود: هدف ما در بسیج کارگری کمک به دولت در اسلامی کردن محیط‌های کار و صنعت، نهادینه کردن فرهنگ مسئولیت‌پذیری در جامعه کارگری، تقویت و توسعه کارآمدی این قشر در تولیدات اقتصادی با بهره‌گیری از فرهنگ بسیج، افزایش کیفیت تولید و ... است.

وی گفت: کارگران در 34 سال گذشته با عمق بصیرت و بینش سیاسی در همه عرصه‌ها کارآمدی خود را نشان داده‌اند.

حسین‌خانی ابراز داشت: در سال جاری نیز این گروه با تلاش در عرصه اقتصادی و حضور گسترده در انتخابات حماسه اقتصادی و سیاسی خلق کرده و دشمن را در عملی کردن توطئه‌های خود ناکام می‌گذارند.

در این آیین از کارگران نمونه، گروه‌های کار نمونه، واحدهای کار نمونه و زنان کارگر سرپرست خانوار نمونه استان کرمان تجلیل به عمل آمد.

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه