جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

کارگران در همه لحظات همراه انقلاب بودند

کد خبر : 177
سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 - 14:58

در طول 8 سال دفاع مقدس اقشار مختلفی در جنگ حضور داشتند که قشر کارگر نیز در این دوران در همه‌ی لحظات و فصول حضور فعالی داشتند و شهدای زیادی تقدیم انقلاب کردند که شهید برونسی نمونه‎ای از این شهداست.

به گزارش سایت بسیج کارگری «حسینی»، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به نامگذاری هفته‌ی کارگر به نام شهید «برونسی»، گفت: این شهید والا مقام از شهدای کارگر است که در سال 90 پیکر مطهر این شهید در شرق دجله پیدا شد که از سال 90 به بعد هفته بسیج کارگر به نام این شهید نام‌گذاری شده است.

وی با اشاره به حضور کارگران در جبهه طی سال‌های دفاع مقدس، افزود: در طول 8 سال دفاع مقدس اقشار مختلفی در جنگ حضور داشتند که قشر کارگر نیز در این دوران در همه‌ی لحظات و فصول حضور فعالی داشتند و شهدای زیادی تقدیم انقلاب کردند که شهید برونسی نمونه‎ای از این شهداست.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان اظهار کرد: از سال 91 تاکنون دشمنان همواره با اعمال فشارها و توطئه‌های گوناگون سعی در ضربه زدن به انقلاب داشتند که وظیفه‌ی ماست که با تلاش روزافزون از آثار این فشار‎ها کم کنیم.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات شوراها، گفت: از چندین ماه پیش دشمنان داخلی و خارجی در تلاشند که انتخابات را به چالش بکشند و فعالیت‌‎های زیادی نیز در این زمینه انجام داده‎اند و با توجه به برگزاری انتخابات شوراها سعی دارند ماجرای فتنه 88 را به استان‎ها بکشانند که باید در این زمینه بصیرت داشته باشیم.

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه