سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

کارگران نقش اساسی در اقتصاد و تولید کشور دارند

کد خبر : 15112
پنجشنبه 11 اردیبهشت 1399 - 12:15

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه کارگران به عنوان موثرترین و کاراترین نیروهای محرکه جامعه محسوب می شوند گفت:کارگران نقش اساسی و تعیین کننده در اقتصاد و تولید کشور دارند.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امروز در آغاز رزمایش قرارگاه جهادی شهدای صنعت نفت پالایشگاه نفت امام خمینی (ره) شازند ضمن گرامیداشت روز بسیج کارگران و کارخانجات و تقدیر از مجاهدت های کارگران، گفت: کارگران نقش اساسی و تعیین کننده در اقتصاد و تولید کشور دارند و به عنوان موثرترین و کاراترین نیروهای محرکه جامعه محسوب می شوند.

وی افزود: قشر زحمتکش و دلسوز کارگری از ابتدای انقلاب با تقدیم ۱۴ هزار شهید کارگری در دفاع مقدس تا به امروز همواره وفاداری خود به نظام اسلامی را ثابت کرده اند و نام نهادن روزی اختصاصی برای این جمعیت زحمتکش به واسطه نقش اساسی و تعیین کننده و اهمیت جایگاه کار و کارگر در اقتصاد کشور است.

فرمانده سپاه روح الله با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ مبنی بر جهش تولید بیان کرد: در سال جهش تولید همه مردم باید با حمایت از تولید داخلی علاوه بر اینکه عزت ملی را در برابر بیگانگان حفظ می کنیم در جهت ایجاد اشتغال و افزایش رفاه و امنیت شغلی این قشر زحمتکش نیز موثر هستیم.

وی با بیان اینکه بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به افرادی که در اثر بیماری کرونا آسیب دیده اند و مشکلاتی برایشان ایجاد شده، رزمایش کمک مومنانه در دستور کار سپاه روح الله استان مرکزی قرار گرفت، گفت:مرحله اول آن در شروع ماه مبارک رمضان آغاز و مرحله دوم و سوم آن در طول ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد.

کریمی با تقدیر از زحمات و اقدامات قرارگاه جهادی شهدای صنعت نفت پالایشگاه نفت امام خمینی (ره)شازند، گفت: تهیه دو هزار بسته معیشتی برای نیازمندان توسط قرارگاه جهادی شهدای صنعت نفت پالایشگاه نفت امام خمینی (ره)شازند اقدامی شایسته و قابل تقدیر است.

لازم به ذکر است رزمایش قرارگاه جهادی شهدای صنعت نفت پالایشگاه نفت امام خمینی (ره) شازند با حضور فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی برگزار شد، این رزمایش به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج کارگری در پالایشگاه نفت امام خمینی(ره ) شازند و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه برگزار شد.

از جمله برنامه های دیگر فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در سفر یکروزه به شازند آغاز اردوی جهادی در روستای کزاز توسط جهادگران قرارگاه پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی پالایشگاه و سرکشی از کارگاه های تولید ماسک و دستکش گروه های جهادی نیز بود.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه