مدیر فروش شرکت صنعتی صفا در گفت و گو با کار ایرانی:

"کیان" ایرانی جایگزین "بیک" فرانسوی/ چراغ تولید را در سال اقتصاد مقاومتی روشن نگه می داریم

کد خبر : 4925
یکشنبه 6 تیر 1395 - 12:01

مدیر فروش شرکت صنعتی صفا با بیان اینکه خودکار بیک برندی نام آشنا و تحت لیسانس فرانسه بود و تمام دستگاه های موجود در خط تولید از این کشور وارد می شد، گفت: با تلاش روز افزون خودکار "کیان" را که تمام قطعات آن تولید داخل است با موفقیت به تولید انبوه و عرضه در بازار رسانده ایم.

مهدی صفری در گفت و گو با خبرنگار کار ایرانی در تشریح عملکرد شرکت صنعتی صفا، اظهار کرد: این شرکت از سال 89 فعالیت خود را در زمینه تولید نوشت افزار داخلی شروع کرد و حدود دو سال و نیم است که تولید خودکار ایرانی با نام "کیان" را به وهله تولید و عرضه کشانده است.

وی افزود: این کارخانه با قدمت 50 ساله در زمینه واردات قطعات خودکار بیک، همکاری خود را با این برند فرانسوی قطع کرد و طبق بیانات و سفارشات مقام معظم رهبری پا در عرصه تولید داخلی نهاده است.

مدیر فروش شرکت صنعتی صفا با بیان اینکه خودکار بیک برندی نام آشنا و تحت لیسانس فرانسه بود و تمام دستگاه های موجود در خط تولید از این کشور وارد می شد، گفت: با تلاش روز افزون خودکار "کیان"را که تمام قطعات آن تولید داخل است با موفقیت به تولید انبوه و عرضه در بازار رسانده ایم.

صفری ادامه داد: هم اکنون حجم تولید ماهانه کارخانه  3 میلیون است که این رقم رو به افزایش است.

وی با بیان اینکه 40 درصد قطعات دستگاه های مورد استفاده در خط تولید وارداتی است که با تلاش مهندسین در ایران مونتاژ و بسته می گردد، گفت:  60 درصد باقیمانده نیز تولید داخل است که شامل قالب ها اعم از قالب های تزریق پلاستیک می باشد.

مدیر فروش شرکت صنعتی صفا افزود: قطعات این خودکار که شامل جوهر از نوع OBG  (نیمه ژل)، بدنه کریستال، نوک از جنس NICKELSILEV ، ساچمه از جنس TUNGSTENCARBIDE   است در کارخانه صفا واقع در فیروزکوه با حضور 60 تا 70 کارگر تولید می گردد.

وی ادامه داد: خودکار کیان از مزایایی همچون مقاومت در برابر ضربه، خوش دست و روان بودن و استفاده تا آخرین قطره جوهر به طول 1400 متر برخوردار است.

مدیر فروش شرکت صنعتی صفا در پاسخ به این سوال که تولید این نوشت افزار چه گامی در جهت پیشرفت اقتصاد برداشته است، اظهار کرد: عدم خروج ارز از کشور برای خرید مواد اولیه یا حتی نمونه های کالاهای مشابه خارجی، خود کمک شایانی به چرخه اقتصاد می کند، که ما از این مهم چشم نپوشانده ایم.

وی ادامه داد: با تلاش و انگیزه در راستای فرمایشات رهبر انقلاب از بهترین قطعات با کیفیت بالا استفاده کردیم تا جایی که به علت رضایت مشتریان در حال حاضر رقیبی به خصوص در کشورهای هند و چین که بازار تولید را به دست گرفته اند، نداریم.

صفری درادامه به معضلات ابتدای کار برای تثبیت این برند و نشان دادن کیفیت بالا و جایگزینی آن به جای سایر نمونه های خارجی اشاره کرد و گفت: آماده هر نوع همکاری با سازمان ها و ارگان های دولتی را داریم تا در سال اقتصاد مقاومتی وظیفه خود را در واحد های صنعتی به خوبی ایفا کنیم.

انتهای پیام/

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه