یادواره شهدای کارگری در روانسر برگزار شد

کد خبر : 4498
پنجشنبه 9 اردیبهشت 1395 - 13:02

یادواره شهدای کارگری با حضور خانواده های معظم شاهد و ایثارگر شهرستان روانسر در مجتمع شیمیایی بیستون روانسر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشورهمزمان با هفته بزرگداشت مقام کار و کارگر و با حضور خانواده های معظم شاهد و ایثارگر، مسئولان محلی و اقشار مختلف مردم یادواره شهدای کارگری در محل مجتمع شیمیایی بیستون روانسر برگزار شد.

در ابتدا حجت الاسلام ایوب حیدری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه روانسر ضمن تبریک هفته کار و کارگر بر کارگران سخت کوش عنوان داشت: شهدای دوران دفاع مقدس با مجاهدت، ایثار و شهادت مسیر پیشرفت ملت ایران را فراهم کردند و در طول هشت سال دفاع مقدس اقتدار اسلام را به دنیا نشان دادیم.

وی تصریح کرد: برگزاری یادواره های شهدا در اصل بزرگداشت تمام ارزش ها و اصولی است که شهدا به خاطر آنها جان عزیزشان را فدا کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه روانسر اظهار کرد: اگر امروز شاهدیم دشمن در حوزه جنگ با ملت ما و اسلام تغییر تاکتیک داده و از جنگ نظامی و سخت به جنگ نرم و رسانه ای و فرهنگی روی آورده هدف او فقط نابودی اسلام است که باید در این زمینه هوشیار باشیم.

وی تصریح کرد: مردم ماهرگز مرعوب حیله های دشمنان نخواهند شد تا زمانیکه در خط امام و رهبری و انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام حیدری اضافه کرد: امروز شرمنده شدن شهدا درد سختی است که باید حواسمان باشد.

وی در ادامه افزود: امروز شهیدان طلایه داران عزت ملت ما و بلکه تمام ملت های مسلمان دنیا هستند و ما بایستی ادامه دهنده همین راه باشیم

نماینده ولی فقیه در سپاه روانسر در پایان افزود: امسال با توجه به شعار مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل باید چون شهدا اقدام وعمل کنیم و این اقتصاد مقاومتی، نیاز به اقدام وعمل شجاعانه وخالصانه دارد.

در ادامه حجت الاسلام عسگری مدیر کل بنیاد شهید کرمانشاه از شهدا به عنوان اولیاء الله یاد کرد و گفت: همه ما مدیون رشادت و ایثارگری شهدایی هستیم که از جان خود گذشتند تا استقلال و عزت مملکت حفظ شود.

وی افزود: بدون شک رستگارترین افراد دنیا شهدا هستند که با جان خود با خداوند متعال معامله کردند.

وی تاکید کرد: به برکت خون شهدای عزیز امروز انقلاب اسلامی سربلند است و بایستی رهرو راه شهدا باشیم.

مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان اظهار داشت: تمام مردم و مسئولین مدیون صبر و استقامت و ایثار خانواده های شهدا و ایثارگر هستند که باید قدر رشادت و دلاوری این عزیزان را بدانیم.

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه