به همت سازمان بسیج کارگری آذربایجان شرقی:

یادواره شهدای ۱۴ هزار شهید جامعه کارگری کشور و بزرگداشت روز بسیج کارگری برگزار گردید

کد خبر : 4503
پنجشنبه 9 اردیبهشت 1395 - 15:01

یادواره شهدای ۱۴ هزار شهید جامعه کارگری کشور و بزرگداشت روز بسیج کارگری به همت سازمان بسیج کارگری سپاه عاشورا با حضور مسئولان کشوری و استانی در محل سالن همایش اداره‌کل استاندارد آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی بسیج کارگری سپاه عاشورا، یادواره شهدای ۱۴۰۰۰ شهید جامعه کارگری کشور و بزرگداشت روز بسیج کارگری با حضور محمدجواد کبیری، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، حسن استوارآذر مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، سردار عزت‌الله جعفری، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان، خانواده شهدای کارگری استان و مدیران و کارگران بسیجی کارخانجات و واحدهای تولیدی و صنعتی استان در محل سالن همایش اداره‌کل استاندارد آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

 

مطلع نخست برنامه کلامی از آیات کلام‌الله مجید توسط محسنی قاری برجسته قرآنی بود که پس از پخش سرود ملی، کلیپی از زندگی شهید مدافع حرم صادق عدالت اکبری پخش شد و در ادامه گروه ضحی به اجرای تواشیح پرداخت و در انتهای این مراسم از خانواده شهدای کارگری و مدافعین حرم تجلیل به عمل آمد.

بر اساس این گزارش سخنران ویژه این یادواره محمدجواد کبیری معاون وزیر و مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران بود که به جایگاه کارگران در ۸ سال دفاع مقدس پرداخت.

 

یادآور می‌شود، این یادواره به همت سازمان بسیج کارگری سپاه عاشورا با هدف گرامیداشت شهدای جامعه کارگری و گرامیداشت روز قشر بسیج کارگری برگزار گردید.

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه