هم زمان با برگزاری کنگره ملی شهدای کارگری استان مرکزی؛

یکی از اهداف امروزه بسیج، برانگیختگی و جذب نیروهای جوان است/ کنگره ملی روز گذشته از نظر کیفی و کمی در سطح عالی برگزار شد

کد خبر : 6511
چهارشنبه 24 آذر 1395 - 11:55

مسئول بسیج کارگری استان مرکزی گفت: هدف اصلی ما از اجرای برنامه ها برانگیختگی نسل جوان بود؛ در برگزاری مراسم دیروز همه امور طبق پیش بینی ها پیش رفت و از نظر کمی و کیفی در سطح بسیار خوبی قرار گرفت.

محسن ربیعی مسئول بسیج کارگری استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار سازمان بسیج کارگری کشور بیان کرد: روز گذشته کنگره استانی شهدای کارگر استان مرکزی در محل مصلی بیت المقدس اراک برگزار شد و از سخنرانی های سرتیپ پاسدار دکتر حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه به فیض اکمل رسیدیم.

 

وی افزود : از چند ماه قبل برای افزایش کیفی و کمی مراسم برنامه ریزی هایی صورت گرفته بود؛ تعداد مدعوین 4000 نفر پیش بینی شده بود اما استقبال از مراسم بسیار زیاد بود و طبق آمار های موجود تعداد 5000 نفر روز گذشته در این همایش شرکت کردند.

 

ربیعی از حاشیه مراسم سخن به میان آورد و تصریح کرد: برای آشنایی هرچه بیشتر مهمانان عزیزمان از ظرفیت های استان در حاشیه همایش کنگره ملی نمایشگاهی از دست آوردهای واحد های تولیدی استان، اقدامات کارخانه های صنعتی در دوران دفاع مقدس صورت گرفت چرا که استان مرکزی دومین قطب صنعتی سنگین کشور است و از این حیث در دوران دفاع مقدس اقدامات و پشتیبانی های اساسی از رزمندگان غیور کشورمان داشته است.

 

مسئول بسیج کارگری استان مرکزی در ادامه اذعان کرد: در کنار نمایشگاه، غرفه های فروش کتاب برای کودکان، نوجوانان و جوانان طراحی شده بود و نیروهای متعددی از سازمان های مختلف اعم از جمعیت هلال احمر، آتش نشانی و ... در این مراسم حضور داشتند.

 

ربیعی همچنین از برنامه های امروز به برگزاری مسابقات قرآنی کارگران استان اشاره کرد و اظهار داشت: امروز به مناسب کنگره ملی شهدای استان مراسم قرآنی با همت و همکاری بسیج کارگری استان و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار خواهد شد.

 

این فعال کارگری میزان رضایت خود از برنامه روز گذشته را بسیار عالی دانست و مطرح کرد: هدف اصلی ما از اجرای برنامه ها برانگیختگی نسل جوان بود؛ در برگزاری مراسم دیروز همه امور طبق پیش بینی ها پیش رفت و از نظر کمی و کیفی در سطح بسیار خوبی قرار گرفت.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: علاوه بر برگزاری این مراسم ملی در دو ماه اخیر به تناوب همراه مسئولین استان، هیئت رئیسه سپاه و مدیران واحد های صنعتی از خانواده ی شهدای کارگری استان سرکشی به عمل آمد. 

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه