مسئول بسیج کارگری تهران بزرگ:

یکی از اهداف ماهواره‌ها نسبت دادن جریان‌های تکفیری به اسلام است

کد خبر : 944
چهارشنبه 10 دی 1393 - 10:19

مسئول سازمان بسیج کارگری تهران بزرگ گفت: یکی از اهداف برنامه‌های فارسی زبان ماهواره‌ها نسبت دادن جریان‌‎های تکفیری به اسلام و سست کردن پایه‌های آن است.

به گزارش سازمان بسیج کارگری کشور، محمد باقر خزایی در نشست بصیرتی با موضوع آسیب‌های ماهواره در جمع کارگران شرکت پاک با بیان اینکه هدف برنامه‌های متنوع ماهواره‌ها تخریب اعتقادات مذهبی و فرهنگی ما است، افزود: امپراطوری‌های رسانه‌ای در انعکاس مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی به عنوان بزرگترین اجتماع بشری که 20 میلیون نفر از اقصی نقاط جهان با پای پیاده کیلومترها راه را طی کرده‌اند و ده‌ها هزار نفر با تمام مشکلات معیشتی میزبانی آنها را با افتخار بر عهده گرفته بودند تنها به نشر یک خبر کوچک از آن بسنده کردند.

وی در ادامه گفت: در حالی که همین رسانه‌ها یک اتفاق در یک گوشه دنیا را ماهرانه طرح‌ریزی و سناریوسازی می‌کنند و آن را به ما نسبت می‌دهند و ساعت‌ها و روزها جزء مهمترین خبرهایشان قرار می‌گیرد.

مسئول سازمان بسیج کارگری تهران بزرگ با اشاره به راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی تصریح کرد: یکی دیگر از اهداف ماهواره‌ها این است تا با وارد کردن شبهات گوناگون و نسبت دادن جریان‌های تکفیری به اسلام پایه‌های دینی را سست کنند تا وحدت صورت نگیرد.

خزایی گفت: خانواده‌ها باید هشیار باشند که این شبکه‌ها با یک حرکت خزنده و واحد می‌خواهند اباحه‌‎گری، حیا و عفت، مصرف‌گرایی، عادی سازی روابط زن و مرد و خیانت را ترویج دهند و بنیان خانواده‌ها را سست کنند.

در پایان این نشست به مبحث پرسش و پاسخ در همین زمینه پرداخته شد.  

انتهای پیام/

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه