رئیس صنعت و معدن خراسان جنوبی:

۱۵۰ میلیون تومان از اعتبارات عمرانی برای اکتشافات مس سرایان اختصاص یافت

کد خبر : 6789
شنبه 25 دی 1395 - 07:07

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از اختصاص ۱۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات عمرانی در جهت اکتشافات مس شهرستان سرایان خبر داد.

به گزارش سازمان بسیج کارگری کشور ، داوود شهرکی در شورای اداری شهرستان سرایان اظهار داشت: در حوزه شهرستان سرایان 3 ناحیه صنعتی به وسعت 184 کیلومتر وجود دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه در شهرستان سرایان مواد معدنی زیادی مانند معدن بنتونیت وجود دارد افزود: در بخش معادن تهیه نقشه هوایی ژئوفیزیک صورت گرفته است و اعتباری بیش از 10 میلیارد تومان به این امر اختصاص داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات عمرانی نیز 150 میلیون تومان جهت اکتشافات مس در شهرستان اختصاص داده شده است و تلاش شده است تا با توجه به موادمعدنی موجود در منطقه صنایع مرتبط با آن را پیاده‌سازی کنیم.

شهرکی تصریح کرد: در راستای راه‌اندازی صنایع مرتبط در معادن بنتونیت منطقه کارخانه فرآوری بنتونیت با کاربردهای صنعتی در شهرستان وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: در هفته اول بهمن ماه آزادسازی محدوده‌های بلوکه شده و مزایده محدوده‌های شناسایی شده را داریم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی اظهار داشت: 13 طرح تسهیلات آنها در کارگروه ستاد تسهیل مصوب شده است و سعیبر این است که با کارگروه رفع موانع تولید بتوانیم موانع پیش روی تولیدکنندگان را تا حد امکان برطرف کنیم.

منبع:تسنیم

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه