استاندار مازندران؛

۱۷۱ واحد صنعتی مازندران متقاضی تسهیلات طرح رونق تولید هستند

کد خبر : 8559
پنجشنبه 5 مرداد 1396 - 12:19

استاندار مازندران گفت: تاکنون ۴۰۶ واحد تولیدی، متقاضی بهره‌مندی از تسهیلات بسته رونق تولید سال ۹۶ هستند که از این تعداد ۱۷۱ واحد، مصوبه کمیته بررسی و کارگروه تسهیل را برای معرفی به بانک‌های عامل دریافت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، ربیع فلاح جلودار در جلسه ستاد تسهیل سرمایه‌گذاری و رفع موانع تولید استان، با اشاره به اینکه همه تلاش و هم‌افزایی دستگاه‌های مسئول، استمرار بخشیدن به فرآیند تولید در بخش‌های مختلف است اظهار داشت: حفظ تولید، اشتغال موجود و تقویت آن، ضمن رعایت قانون، موردتوجه جدی دستگاه‌های مسئول و بانک‌های عامل قرار گیرد.

وی، تداوم پرداخت تسهیلات بسته رونق تولید به واحدهای تولیدی را ازجمله سیاست‌های اصلی تقویت تولید و اشتغال استان برشمرد و افزود: تاکنون 406 واحد تولیدی، متقاضی بهره‌مندی از تسهیلات بسته رونق تولید سال 96 هستند که از این تعداد 171 واحد، مصوبه کمیته بررسی و کارگروه تسهیل را برای معرفی به بانک‌های عامل دریافت کردند.

فلاح با تأکید بر اینکه در پرداخت بسته رونق تولیدی به واحدهای تولیدی، توزیع و پراکنش متوازن منطقه‌ای همچون سال گذشته رعایت شود تصریح کرد: فرمانداران مجدانه‌تر پای‌کار بیآیند و روند پرداخت تسهیلات سرعت یابد.

وی بر تداوم نظارت بر نحوه هزینه کرد تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی از سوی دستگاه‌های نظارتی تأکید کرد و گفت: از ظرفیت بانک‌های خصوصی در پرداخت تسهیلات بسته رونق تولید، بیش‌ازپیش بهره‌گیری شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران نیز گفت: 237 واحد تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان تاکنون در سامانه بهین یاب ثبت‌نام کردند.

موسوی بیان داشت: با اطلاع‌رسانی، ارسال نامه و نصب بنر توسط شرکت‌های خدماتی به همه واحدها تأکید شد تا برای استفاده از تسهیلات طرح رونق تولید، در این سامانه ملی ثبت‌نام کنند.

وی خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی با پیشرفت فیزیکی 60 درصد به بالا و طرح‌های نیمه‌تمام در شهرک‌های صنعتی استان می‌توانند با مراجعه به سامانه بهین یاب ثبت‌نام کنند.

منبع: تسنیم

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه