10 درصد از کل نیروهای کارگر کشور در استان اصفهان فعالیت می کنند

کد خبر : 5775
دوشنبه 26 مهر 1395 - 08:11

استاندار اصفهان با اشاره به این که اقدامات مدیریت استان به گونه ای است که اجازه نخواهیم داد حتی یک کارگر در استان اصفهان بیکار شود گفت: به دلیل رکود اقتصادی، مشکلات جامعه کارگری در اصفهان از سایر استان های کشور بیشتر است.

به گزارش سازمان بسیج کارگری کشور، استاندار اصفهان با اشاره به اینکه اقدامات مدیریت استان به گونه ای است که اجازه نخواهیم داد حتی یک کارگر در استان اصفهان بیکار شودگفت: به دلیل رکود اقتصادی، مشکلات جامعه کارگری در اصفهان از سایر استان های کشور بیشتر است و در حال حاضرنزدیک به 30 درصد واحدهای صنعتی این استان در رکود کامل هستند که 26 درصد این واحدها مربوط به سال 92 و 4 درصد آن مربوط به سه سال اخیر است.

 

رسول زرگرپور با تاکید بر تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و حمایت دولت از واحدهای صنعتی کوچک و متوسط افزود: با وجود تمام محدودیت ها در سال گذشته بیش از 60 هزار شغل جدید ایجاد شد که در کنار این اشتغال، افزون بر 30 هزار فرصت شغلی از دست رفت، اما بسته اقتصادی دولت می تواند به حل این مشکل و خارج کردن واحدهای تولیدی از رکودکمک کند.

 

وی با بیان اینکه مدیریت استان با هماهنگی دستگاه های اجرایی فرایند اخذ تسهیلات را کاهش داده است، ادامه داد: استان اصفهان در تعدادثبت نام واحدها رتبه اول کشور را دارد و تاکنون به 200 واحد، تسهیلاتی بیش از 180 میلیارد ریال پرداخت شده است.

منبع خبر/ بسیج کارگری اصفهان

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه