در سالروز مبارزه با استکبار جهانی:

13 آبان، فریاد مرگ بر آمریکا پر طنین تر از همیشه

کد خبر : 443
جمعه 12 آبان 1391 - 06:22

دانشجویان و دانش‌آموزان به مناسبت سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا صبح امروز(جمعه) در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا تجمع کردند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری به نقل از  فارس، صبح امروز(جمعه) دانش‌آموزان و دانشجویان به مناسبت فرا رسیدن 13 آبان، در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا تجمع کردند.

دانشجویان و دانش‌آموزان در ابتدای این تجمع با شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر ضد ولایت فقیه، شعار هر دانشجو مرگ بر آمریکا و ... مواضع ضد استکباری خود را اعلام کردند.

* برگزاری نمایشگاه نقاشی امیدان در تجمع 13 آبان

دانشجویان و دانش‌آموزانی که به مناسبت سالروز تسخیر لانه جاسوسی در مقابل لانه جاسوسی آمریکا اجتماع کردند، نمایشگاه نقاشی را با عنوان «شیطان بزرگ آمریکا، دشمن قرآن، دشمن کودکان» برگزار کردند.

در این نمایشگاه دانش‌آموزان نقاشی‌هایی را با مفاهیم ضد استکباری و اتفاقات رخ داده در  13 آبان سال 58 ترسیم کردند.

* پلاکارد 30 متری با شعارهای ضداستکباری در تجمع 13 آبان

دانشجویان و دانش‌آموزانی که در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا تجمع کردند، پلاکاردی را با طول بیش از 30 متر بر روی زمین انداخته‌اند و با شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»، «انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست»، «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» و ... مواضع ضداستکباری خود را اعلام کردند.

در حاشیه این تجمع ماکت‌های ماهواره‌بر سفیر امید را دانشجویان و دانش‌آموزان در دست داشتند.

* حضور ماکت‌های ماهواره‌بر سفیر امید ایران/ «با افتخار ساخت ایران»

در این تجمع جمعی از دانش‌آموزان ماکت‌های ماهواره‌بر سفیر امید ایران در دست داشتند که بر روی آن جمله «با افتخار ساخت ایران» نوشته شده بود.

دانشجویان و دانش‌آموزان در بالای این ماکت با قرار دادن قلم نشان دادند که از راه علم می‌توان به پیشرفت و خودکفایی رسید.

* کفن‌پوشی دانشجویان و دانش‌آموزان در تجمع 13 آبان

جمعی از دانشجویان و دانش‌آموزانی که در مقابل لانه جاسوسی آمریکا به مناسبت سالروز 13 آبان تجمع کرده بودند، کفن‌هایی را برای اعلام آمادگی برای مبارزه با شیطان بزرگ بر تن پوشیده بودند.

حسینی یکی از این دانش‌آموزان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مورد کفن‌ پوشیدن برای حضور در این مراسم، گفت:‌ ما دانش‌آموزان با پوشیدن کفن‌هایی اعلام می‌کنیم برای مبارزه با شیطان بزرگ آماده هستیم و هیچگاه رهبر خود را تنها نمی‌گذاریم.

* مطالبه تجمع‌کنندگان: روز استکبار تعیین شود

دانشجویان و دانش‌آموزانی طوماری را خطاب به سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد امضاء کردند

تجمع‌کنندگان در این طومار از سران کشورهای اسلامی و عضو جنبش عدم تعهد می‌خواهند تا برای تعیین روزی با عنوان «روز مبارزه با استکبار» اقدام کنند.

* پیش‌شرط‌های سردار نقدی برای مذاکره با آمریکا

در ادامه این تجمع سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین به سخنرانی در جمع تجمع‌کنندگان مقابل لانه جاسوسی آمریکا پرداخت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که صبح امروز برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: در این روز پرونده جدایی دین از سیاست برای همیشه بسته شد. روزی که اگر استمرار می‌یافت امروز در دنیا از کشتار و جنایت خبری نبود.

وی با بیان اینکه ملت ایران بخشی از پیام را خوب اجرا کرد و از یک ملت ضعیف و زیردست به ملت عزیز و مقتدر تبدیل شد، افزود: ما در این راه مدیون امام(ره)، شهدا و 36هزار دانش‌آموز شهید هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به سه حادثه بزرگ در روز 13 آبان اظهار داشت: در ماجرای تبعید حضرت امام(ره) به ترکیه عده‌ای از مردم به میدان آمدند ولیکن آمریکایی‌ها مسلط بر آنها شدند و نتیجه آن فقر، بیسوادی و بدبختی ملت ایران بود.

وی با اشاره به دو حادثه حضور دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در این روز، تصریح کرد: مردم در این حادثه‌ها به میدان آمدند و در 13 آبان 57 خط را شکستند و سال بعد لانه جاسوسی را فتح کردند که این با رهبری ولایت صورت گرفت و نتیجه آن عزت در علم، فناوری و صنایع دفاعی بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با انتقاد از برخی اظهارنظرها درباره چرایی حمله به سفارت آمریکا، گفت: پاسخ این افراد را تاریخ و حوادث پس از آن داده است. اگر به آنچه که پس از این اقدامات اتفاق افتاد نگاهی بیاندازیم چرایی تسخیر لانه جاسوسی مشخص می‌شود.

وی افزود: در 13آبان 58 منحنی اقتدار آمریکا در اوج بود و پس از آن این منحنی رو به افول گذاشت و در مقابل ایران رو به پیشرفت رفت.

نقدی با این پرسش که مگر این سفارت نبود که مرکز طراحی کودتا در 28 مرداد شد، افزود: این جاسوسخانه مرکز طراحی ساواک بود و همان سفارتی بود که قصد داشت با تلاش ژنرال هایزر در 21 بهمن کودتایی علیه انقلاب به راه بیاندازد که با هوشیاری امام (ره) این توطئه خنثی شد.

وی با بیان اینکه عقل حکم می‌کند که ملت ایران همچین سفارتخانه‌ای را در اسرع وقت تسخیر کند، اظهار داشت: چگونه ما باید یک مرکز توطئه علیه کشورمان را تحمل می‌کردیم. این عاقلانه‌ترین کار بود که دانشجویان این سفارت را تسخیر کردند و ملت ما مدیون این بصیرت است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به جنایت‌های آمریکا در ویتنام، شیلی و فلسطین، گفت: وقتی نام این کشورها شنیده می‌شود انسان به جنایت‌های آمریکا پی می‌برد، اگر در گذشته رژیم‌های جنایتکاری بودند، جنایاتشان به یک منطقه محدود می‌شد، اما این رژیم پلید تنها حکومتی است که دستش به خون مردم 5 قاره آلوده شده است و در دنیا جنایت‌های او را می‌توان دید.

نقدی با اشاره به تداوم جنایت‌های آمریکا در بحرین، عراق و میانمار، تصریح کرد: تمام این جنایت‌ها با حمایت‌های این رژیم پلید اتفاق می‌افتد بنابراین چرا نباید جاسوسخانه این رژیم جنایتکار تعطیل شود.

وی در ادامه برای مورخین و محققینی که بتوانند ثابت کنند که جنایتکارتر از رژیم آمریکا در تاریخ جهان وجود دارد، 10 کیلو طلا جایزه گذاشت و افزود: از الان تا سال 1400محققین و مورخین زمان دارند تا ثابت کنند که رژیمی جنایتکار از آمریکا وجود دارد که البته ما مطمئنیم نخواهند توانست چنین چیزی را ثابت کنند.

نقدی از رسانه‌ها خواست که اسناد لانه جاسوسی را منتشر کنند تا نسل جوان این واقعه را به فراموشی نسپارند و برای مردم دنیا نیز خسارت‌های این کشور و نقشه‌های شوم آن مشخص شود.

وی با بیان اینکه اگر این سفارتخانه امروز باز می‌بود همین جنایت‌ها را ادامه می‌داد و امروز هم به دنبال این ارتباط است، افزود: شخصی که معاون رئیس جمهور بود و اکنون در لندن سکونت دارد و از مذاکره ایران و آمریکا سخن می‌گوید، جیره‌خوار بی‌بی‌سی و سرویس اطلاعاتی انگلیس است که وابستگی‌اش به روباه پیر استعمار آشکار شده است؛ این فرد دست به قلم برده و برای مذاکره مستقیم نامه نوشته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: اینها به دنبال این هستند که القاء کنند با مذاکره با آمریکا بسیاری از تهدیدهای ما برطرف می‌شود ولی مگر پاکستان که با آمریکا ارتباط دارد هر هفته چند بار توسط جنگنده‌های آمریکایی بمباران نمی‌شود.

نقدی با اشاره به فراری دادن یک تروریست توسط آمریکا به کشورهای حامی این کشور، گفت: مگر اکنون افغانستان و عراق امنیت دارند، مگر دولت مصدق که به آمریکا علاقه داشت از فروپاشی مصون ماند؟ مگر دولت موقت که به ارتباط با آمریکا توجه داشت، مورد جاسوسی آمریکایی‌ها قرار نگرفت؟ و در همان زمان ایادی آمریکا اقدام به ناامن سازی شهرهای مرزی ما نکردند؟

وی با بیان اینکه امروز آمریکا یک تهدید است، به وضعیت نابسامان عراق که 25درصد بیش از کشور ما صادرات نفت و نصف کشور ما جمعیت دارد اشاره کرد و گفت: برخی تصور می‌کنند که ارتباط با آمریکا باعث بهبود وضعیت اقتصادی می‌شود ولیکن اغلب آنهایی که با آمریکا ارتباط دارند وضعیت اقتصادی نابسامانی دارند و حتی خود آمریکا با بدهی 16هزار میلیارددلاری در آستانه فروپاشی قرار گرفته است. چگونه می‌شود در ارتباط با کشور مفلوک اقتصادی وضع اقتصادی ما بهبود پیدا کند؟

نقدی با بیان اینکه کشورهایی که در مقابل آمریکا ایستادگی کردند و نتوانستند پایدار بر این ایستادگی بمانند اکنون وضعیت اقتصادیشان به مراتب بدتر شده است، گفت: ما تمام پیشرفت‌هایمان نتیجه ایستادن مقابل آمریکا و پایداری در مقابل آنها بود و ما این تجربه را نادیده نخواهیم گرفت؛ کلاه بر سر ملت‌ها گذاشته‌اند که رابطه با آمریکا باعث پیشرفت می‌شود و اکنون ملت‌ها از این رابطه پشیمان هستند.

سردار نقدی با مقایسه آمریکا در سال 57 که از نظر نظامی، سیاسی و اقتصادی در اوج قدرت بود با وضعیت کنونی، گفت: در آن سال‌ها سفیر آمریکا با یک تلفن می‌توانست هیئت‌دولتی را عوض کند ولی امروز آنقدر مفلوک شده است که برای برگزاری جنبش عدم تعهد حتی نمی‌تواند یک کشور از 120کشور عضو را از حضور در ایران منصرف کند.

وی ادامه داد: در آن زمان اگر یک ناو آمریکایی از جای خود به سمت کشوری حرکت می‌کرد، دولت آن کشور سقوط می‌کرد ولی امروز ترس ملت‌ها از آمریکا ریخته است و این کشور منفورترین کشور جهان است. چگونه در آن موقع که این کشور در اوج قدرت بود ما شکستشان دادیم و امروز که در افول و شکست است ما به دنبال سازش با آنها باشیم؟

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه ما با کشوری که به پیامبر ما توهین می‌کند هیچ ارتباطی برقرار نخواهیم کرد، تصریح کرد: ملت ما دست از سر کسانی که به پیامبر توهین کردند بر نخواهند داشت تا اینکه آنها یا توبه یا سقوط کنند.

وی افزود: خیال همه کسانی که از رابطه با آمریکا می‌گویند و دل خانواده شهدا را می‌شکنند را راحت می‌کنیم و می‌گوییم که حرف ملت ما همان حرف امام راحل است که فرمودند ما تا آخر ایستاده‌ایم و با آمریکا رابطه برقرار نمی‌کنیم مگر اینکه آمریکا آدم شود و از ظلم کردن دست بر دارد و دست به خلیج فارس دراز نکند.

سردار نقدی برای رابطه با آمریکا چند پیش شرط گذاشت و این پیش شرط‌ها را اینگونه بیان کرد که آمریکا باید ثابت کند که آدم شده است و پایگاه‌هایش را از 50 کشور جهان جمع کند چرا که این پایگاه‌ها به معنای تداوم زورگویی، استبداد و چپاول ملت‌ها است.

به گفته وی شرط دیگر این است که آمریکا ناوگان‌های خود را از خلیج فارس، دریای مدیترانه و اقیانوس آرام جمع و به سواحل خودش منتقل کند. علاوه بر این باید سازمان سیا را برای اثبات عدم کودتا در کشورها منحل کند و اعلام کند که دیگر از رژیم غاصب صهیونیستی حمایت نمی‌کند و ملت فلسطین را برای انتخاب حقوق خود آزاد می‌گذارد. درکنار اینها آمریکا باید شکنجه‌گاه‌ها و زندان‌های مخفی خود در اروپا و آسیا را منحل کند.

نقدی با اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، اظهار داشت: این ظلم و استبداد است که مردم این کشور تنها بتوانند رئیس‌جمهور خود را از بین دو نفر و آن هم به صورت غیرمستقیم انتخاب کنند. در کنار این مردم ایالت‌های جنوبی این کشور از حق انتخاب محروم باشند. آمریکا باید با اصلاح این امور نشان دهند که به دنبال رابطه با یک ملت با شعور هستند.

وی با تأکید بر یکی از آیات قرآن مبنی بر اینکه اگر در راه خدا در مقابل ظالمان ایستادگی کنید خدا شما را یاری می‌کند، گفت: ملت ما در 34 سال گذشته این یاری را دیده است، دشمنان این نظام در مقابل ما ایستادند و توطئه کردند ولی ملت به قدرت پروردگار اعتقاد داشت و همیشه در برابر دو انتخابی که غرب در برابر آنها قرار می‌داد مرگ خونین را به تأسی از امام حسین (ع) که فرمودند هیهات منا ‌الذله را برگزیدند.

وی ادامه داد: نمی‌شود انتظار داشت که ملتی که مرگ خونین را انتخاب می‌کند در مقابل مشکلات اقتصادی تسلیم شود این تفکر ذلیل و علیلی است که تصور کند ملتی اینگونه تسلیم آمریکا خواهد شد. اگرچه کمی کاهش رفاه در پس این تحریم‌ها باشد ولیکن ملت ما مصمم است و با اقتصاد مقاومتی که رهبر انقلاب پیش روی ملت گذاشته‌اند از این تحریم‌ها عبور خواهد کرد.

نقدی با بیان اینکه امروز آمریکابرای برقراری رابطه با ایران التماس می‌کند، افزود: آمریکا باید در مقابل ایران زانو بزند و تسلیم ما شود ملت ما ثابت کرده که ما با خدا هستیم و تسلیم نخواهیم شد و با مصرف کالای داخلی کوشش و مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی تمام این توطئه‌ها را با شکست مواجه خواهیم کرد.

وی پاسخ ملت ایران به توطئه‌های آمریکایی را راهپیمایی امروز مردم در هفتصد شهر دانست و گفت: آمریکا تجربه شکست خوردن را با شکست به پایان خواهد برد.

* ملت ایران همچنان آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن شماره یک خود می‌داند

تجمع‌کنندگان یوم‌الله 13 آبان با قرائت قطعنامه 9 بندی به تجمع استکبارستیزی خود به مناسبت سالروز تسخیر لانه جاسوسی به پایان رساندند.

متن کامل به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَإِذْ یَمْکُرُ بِکَ الَّذِینَ کَفَرُواْ لِیُثْبِتُوکَ أَوْ یَقْتُلُوکَ أَوْ یُخْرِجُوکَ وَیَمْکُرُونَ وَیَمْکُرُ اللّهُ وَاللّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِینَ  (سوره انفال آیه 30)

و (به یاد آر) زمانی که کافران درباره تو مکر و نیرنگ می‌کردند تا تو را بازداشت کنند یا بکشند و یا (از شهر) بیرون کنند، و آنها همواره نیرنگ می‌کردند و خدا هم با نیرنگشان مقابله می‌نمود و خدا بهترین مقابله‌کنندگان با نیرنگ است.

13 آبان ماه یادآور حوادثی سرنوشت‌ساز و آموزنده در تاریخ انقلاب اسلامی است که هر یک سرفصل نوینی از صف‌آرایی جبهه استکبار و سلطه در مقابل جبهه حق و حقیقت و مبارزه بی‌امان ملت ایران علیه ام‌الفساد جهانی، شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار به شمار می‌روند.

تبعید حضرت امام به ترکیه در سال 1343 و در اعتراض شجاعانه به لایحه ننگین کاپیتولاسیون و مصونیت مستشاران آمریکایی، کشتار وحشیانه دانش‌آموزان انقلابی توسط رژیم سفاک پهلوی در سال 1357 و تسخیر غرورانگیز لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) در سال 1358 سه رخداد برجسته‌ای است که با ترسیم خط روشن مبارزه حق و باطل، چهره و هویت استکبار جهانی و مظهر آن آمریکای سلطه‌گر را نمایان می‌سازد.

یوم‌الله 13 آبان ماه و حوادث تاریخ‌ساز سه گانه آن همراه با مقاومت و پایداری شکوهمند ملت ایران برابر جبهه متحد استکبار در 33 سال گذشته زمینه‌ای شد تا جامه بشری با عبور از دهه آغازین هزاره سوم شهادت دهد امواج انقلاب و بیداری ناشی از انقلاب اسلامی، امروز چگونه فراتر از جهان اسلام قلب نظام سلطه در اروپا و آمریکا را نشانه رفته و با برچیدن بساط دیکتاتوری‌های حاکم بر کشورهای عربی - اسلامی در شمال آفریقا و غرب آسیا و شعله‌ور ساختن نهضت‌های ضد سرمایه‌داری مانند جنبش 99 درصد ضد وال‌استریت، فروریختن پایه‌های امپراتوری آمریکا و متحدان اروپایی آن و هیمنه پوشالی نظام لیبرال دموکراسی غرب و در یک کلمه فروپاشی ارودگاه پرفتنه و فساد استکبار را سرت بخشیده است و به فرموده مقام معظم رهبری مدظله‌العالی «اگر امروز دولت‌های منطقه ما و دولت‌های دیگر جرأت کنند روزی را به عنوان روز برائت از آمریکا معرفی کنند، بزرگترین راهپیمایی تاریخ به راه خواهد افتاد».

اینک در شرایطی که دشمنی مستمر نظام سلطه و جبهه قدرت‌های زخم‌خورده استکباری به سرکردگی دولت شرور آمریکا با حقارت و ذلت برابر انقلاب اسلامی در صدد بر آمده است با نقشه‌های مزورانه و خائنانه، انقلاب‌های منطقه را به انحراف کشانده و با تبلیغات اسلام‌ستیزانه و اختلاف‌افکنی بین مسلمانان، جهاد فلسطین را خاموش و زمینه را برای جنگ‌های داخلی و تجزیه برخی کشورهای اسلامی فراهم و دولت‌ها و ملت‌های انقلابی را از معارضه با سلطه‌خواهان غربی بر حذر دارد، ما شرکت‌کنندگان در تظاهرات سراسری یوم‌الله 13 آبان‌ماه و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، با گرامیداشت عید غدیر و تقارن الهام‌بخش و معنادار روز ابلاغ ولایت و امامت با روز برائت و بیزاری از دشمنان قرآن و عترت، مواضع خود را با بانگ رسای تکبیر به جهانیان اعلام می‌کنیم:

1 - ما ملت مسلمان و انقلابی ایران همگام با سایر ملل اسلامی با محکوم ساختن مجدد توهین آشکار استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) از سازمان‌ها و مجامع جهانی از جمله سازمان ملل متحد می‌خواهیم با اتخاذ اقدامات مؤثر و عملی، احترام به ادیان و پیامبران الهی را در منشورهای جهانی و قوانین بین‌المللی لحاظ و با جرم دانستن هر گونه اهانت به آنان، مجرمین را تحت تعقیب و مجازات شدید قرار دهند.

2 - ملت شهیدپرور و استکبارستیز ایران همچنان آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن شماره یک خود و بلکه جامعه بشری دانسته و با ستایش حرکت‌های ضداستکباری ملل جهان، جنایات کاخ سفید و متحدان آن در لشکرکشی به کشورهای اسلامی و توطئه‌چینی علیه لبنان و حزب‌الله و حمایت از منافقین و اقدامات تروریستی علیه دولت و ملت سوریه را به شدت محکوم نموده و با تأکید بر ضرورت وحدت امت اسلامی، از مجامع حقوقی و دادگاه‌های صالحه بین‌المللی می‌خواهیم محاکمه و رسیدگی جدی به جرایم دولتمردان آمریکا را در دستور کار قرار داده و آنان را به سزای اعمال ننگین و ضدبشری‌شان برسانند.

3 - ما شرکت‌کنندگان در تظاهرات بزرگ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، بیداری اسلامی در شمال آفریقا و غرب آسیا و اعتراضات جامعه جهانی علیه سرمایه‌داری غرب به ویژه جنش 99 درصدی ضد وال‌استریت را امتداد حرکت حق‌طلبانه و ظلم‌ستیزانه انقلاب اسلامی ایران دانسته و به سردمداران نظام استکبار و نظام رو به زوال سلطه به خصوص دولت آمریکا هشدار می‌دهیم ضمن توجه به پیام بیداری جهانی از نقض حقوق بشر و ادامه سیاست‌های استکباری و حمایت از اقلیت یک درصدی فاسد و حاکم بر مقدرات اکثریت جهان، دست برداشته و زمینه‌های دخالت اراده و مشارکت واقعی مردم کشورها برای اداره امور جوامع خود را فراهم آوردند.

4 - ما شرکت‌کنندگان در تظاهرات بزرگ 13 آبان‌ماه، وحدت، اتحاد، یکپارچگی و وفاق ملی حول محور ولایت‌فقیه و رهمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) را عامل ناکامی و شکست توطئه‌ها و نقشه‌های شیطانی دشمنان ایران اسلامی و ضامن برون‌رفت از مشکلات و چالش‌های فراروی انقلاب و نظام دانسته و با تأکید بر ضرورت تعمیق و تقویت همه جانبه آن بین آحاد جامعه، از سران قوای سه‌گانه و خواص کشور می‌خواهیم همت و تلاش خود را تنها به تداوم انقلاب، پیشرفت و تعالی میهن عزیز، رفع گرانی‌ها و تنگناهای اقتصادی مردم معطوف نموده و اهداف دشمن از سناریوی تحریم و فشار اقتصادی بر مردم را خنثی سازند.

5 - ما ملت انقلابی و ظلم‌ستیز ایران اسلامی، ضمن دفاع از آرمان قدس شریف و ستایش مقاومت و ایستادگی مردم مظلوم فلسطین در برابر خباثت‌ها و جنایات رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی بر ضرورت تداوم پایداری تا اخراج کامل اشغالگران تأکید و تنها راه حل قضیه فلسطین را بازگشت فلسطینی‌ها به کشور خود و برگزاری انتخابات آزاد می‌دانیم.

6 - ملت مسلمان و ظلم‌ستیز ایران اسلامی، تراژدی نسل‌کشی مسلمانان در میانمار و به خاک و خون کشیدن مسلمانان در بحرین را که در سایه سکوت مدعیان تمدن و حقوق بشر و امپراطوری رسانه‌ای غرب صورت می‌پذیرد، بخشی از سناریوی اسلام‌ستیزی قدرت‌های استکباری و اذنابشان دانسته و ضمن ابراز تنفر و انزجار شدید نسبت به این حوادث دردناک از سران کشورهای اسلامی و نیز جامعه بین‌الملل می‌خواهیم برای توقف تبعید و کشتار وحشیانه مسلمانان و حقوق مسلم آنان در این کشور، تصمیمات عاجل و قاطعانه‌ای را اتخاذ نمایند.

7 - ما شرکت‌کنندگان در این تظاهرات اقدام اتحادیه اروپا و مدعیان دروغین حمایت از دموکراسی و جریان آزاد اطلاعات در حذف شبکه‌های برون مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از ماهواره «هاتبرد» که تحت فرمان آمریکا و رژیم صهیونیستی صورت پذیرفته است را مصداق بارز تروریسم رسانه‌ای دانسته، ضمن محکومیت این حرکت ضداخلاقی و زشت، تأکید می‌کنیم انحصارطلبان فاسد رسانه‌ای هرگز نخواهند توانست مانع نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی و پیام صهیونیست‌ستیزی و استکبارگریزی ملت ایران به افکار عمومی جهانیان شوند.

8 - ما ملت رشید و بیدار ایران، استفاده از فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای را حق مسلم و انکارناپذیر خود دانسته و با تأکید بر مقاومت مقدس برابر تحریم و فشارهای قدرت‌های استکباری، از دولت و مسئولان نظام خواهانیم با تمسّک به دیدگاه‌ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در فرآیند مذاکرات هسته‌ای، با اقتدار از منافع و مصالح ملی کشور دفاع نموده و در این مسیر افتخارآمیز و عزتمند با هرگونه سازش و مسامحه به شدت برخورد نمایند.

9 - ما شرکت‌کنندگان در تظاهرات ضد استکباری 13 آبان‌ماه، همراه با سایر آحاد ملت انقلابی، ولایت‌مدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی تمسک به حبل‌المتین ولایت و امامت را رمز پیروزی و سربلندی امت دانسته و ضمن میثاق مجدد با آرمان‌های بلند حضرت امام (ره) و شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، بیعت راستین خود با رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) را تجدید نموده و با محکوم ساختن برخی زمزمه‌ها برای مذاکره و برقراری رابطه با آمریکا، اعلام می‌داریم در این عرصه تنها مواضع و منویات رهبری معظم انقلاب فصل‌الخطاب بوده و در شرایط خطیر کنونی نیز از دولت، مجلس و قوه قضائیه انتظار می‌رود با تأسی به نصایح دلسوزانه معظم‌له به ویژه سخنان اخیر ایشان که فرمودند «از امروز تا روز انتخابات هر کس احساسات مردم را در جهت ایجاد اختلاف به کار گیرد، قطعاً به کشور خیانت کرده است»، تمامی تلاش خود را برای مقابله با اختلاف‌افکنی و فتنه‌انگیزی‌های عوامل دشمن به کار گرفته و با حفظ آرامش و وحدت به اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیاندیشند.

در پایان نیز دانشجویان و دانشجویان برای اقامه نماز جمعه به دانشگاه تهران رفتند.

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه