مدیر شرکت ورشکسته طبیعت گستر:

15 کارگر شرکتم به واسطه ورشکستگی اخراج شدند/کود ورمی کمپوست بهترین محصول برای کشاورزی است

کد خبر : 4737
شنبه 1 خرداد 1395 - 17:22

مدیر شرکت ورشکسته طبیعت گستر با اشاره به اینکه این اتفاق به سال ۹۳ برمی گردد و هنوز جبران خسارت نکرده ایم، گفت: ۱۵ کارگر ما به واسطه ورشکستگی اخراج شدند و سرمایه ای نداریم که شرکت را باردیگر احیا کنیم.

یوسف عظیمی در گفتگو با خبرنگار کار ایرانی،در مورد وضعیت کارخانجات تولید کود شیمیایی، اظهار کرد: متاسفانه بخاطر اتفاق بزرگی که در صنعت تولید کود ورمی کمپوست افتاد از لحاظ هزینه کم آوردیم و ورشکست شدیم .
وی با تاکید براینکه ۴۰۰میلیون تومان در جریان تولید کود کمپوست ضرر کردیم،  اضافه کرد: دو سالن یک هزار و ۵۰۰ متری را به تولید این نوع کود اختصاص داده بودیم اما متاسفانه تولید ما انبار شد و آن را دور ریختیم .
مدیر شرکت ورشکسته طبیعت گستر با اشاره به اینکه این اتفاق به سال ۹۳ برمی گردد و هنوز جبران خسارت نکرده ایم، ابراز کرد: ۱۵ کارگر ما به واسطه ورشکستگی اخراج شدند و سرمایه ای نداریم که شرکت را باردیگر احیا کنیم .
عظیمی با اشاره به دلیل ورشکستگی شرکتش، گفت: با تولید زیاد سبدی یکی از شرکت ها که داستان آن شفاف است این اتفاق برای ماافتاد.
وی با بیان این نکته که  کود کمپوست از مزیت های زیادی در قیاس با کود شیمیایی برخوردار است، تصریح کرد: این محصول بهترین کود برای کشاورزی به شمار می رود .
عظیمی با تاکید براینکه اراضی کشاورزی ما تا نیم متر بخاطر مصرف زیاد کود شیمیایی مسموم هستند، اضافه کرد: مصرف کود شیمیایی در عراق ممنوع شده است و خاصیت اراضی با مصرف بالای کود شیمیایی از بین رفته است .
وی با اشاره به اهمیت تولید کود کمپوست، اظهار کرد:  خانه های هند به محل تولید کود ورمی کمپوست تبدیل شده اند .

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه