6هزار ماشین‌آلات صنایع تبدیلی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد

کد خبر : 2339
یکشنبه 24 خرداد 1394 - 15:04

احداث واحدهای صنایع تکمیلی کوچک در کنار واحدهای تولیدی اقتصاد مقاومتی، ضمن ایجاد اشتغال جدید، موجب خلق ارزش افزوده اقتصادی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور بسیج سازندگی، در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و با هدف تکمیل زنجیره تولید واحدهای اقتصاد مقاومتی بین 6 تا 10 هزار ماشین آلات صنایع تبدیلی کوچک را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. تسهیلات لازم برای خرید این ماشین آلات را بانک مهر اقتصاد فراهم خواهد کرد.

طی 3 سال گذشته با همکاری و حمایت سازمان بسیج سازندگی بیش از 63 هزار واحد اقتصاد مقاومتی مرتبط با امنیت غذایی، نظیر پرورش بلدرچین، قارچ، ورمی کمپوست، شترمرغ، زنبور عسل، مرغ بومی، ماهی، اردک و ... در سراسر کشور راه اندازی شده است و حداقل 100 هزار نفر به صورت مستقیم در این واحدهای تولیدی مشغول به کار شده اند.
احداث واحدهای صنایع تکمیلی کوچک در کنار واحدهای تولیدی اقتصاد مقاومتی، ضمن ایجاد اشتغال جدید، موجب خلق ارزش افزوده اقتصادی می‌شود.
کارخانه جات و شرکت های تولید کننده در سراسر کشور که آمادگی طراحی و تولید ماشین آلات بسته بندی، خشک کن، پودر کن، روغن گیری، اسانس گری، رب و عصاره، ترشی و شوریجات، شربت و مربا، فرآوری لبنیات، ریسندگی و بافندگی، گوهرتراشی و تولید محصول از ضایعات کشاورزی و دامی دارند، برای همکاری در این طرح می توانند با شماره تماس های 22661430 و 22661433 و نمابر 23671199 تماس بگیرند.

منبع:بسیج سازندگی

انتهای پیام/

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه