بسیج کارگری تهران بزرگ:

9دی ثابت کرد «ولایت فقیه» رمز پیروزی ملت ایران است

کد خبر : 941
سه شنبه 9 دی 1393 - 11:07

سازمان بسیج کارگری استان تهران بزرگ در بیانیه خود نوشته است: 9دی بار دیگر ثابت کرد که «ولایت فقیه» رمز پیروزی ملت ایران در برابر تمامی دشمنی‌ها، دسیسه‌ها و فتنه‌آفرینی‌ها در طول تاریخ پر برکت انقلاب اسلامی بوده است.

به گزارش سازمان بسیج کارگری کشور، سازمان بسیج کارگری استان تهران بزرگ در صدور بیانیه خود به مناسبت حماسه 9 دی نوشته است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تاریخ 36 ساله انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است. دوران غرور آفرین دفاع مقدس و رشادت‌های جوانمردان این خطه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیشرفت‌های هسته‌ای از نمونه‌های بارزی است که جزء هویت هر ایرانی ولایت مدار و متعهد می‌باشد و در این عرصه دشمنان و فتنه‌گران همواره در تلاش بوده‌اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب ناکام گشته‌اند.

در ادامه این بیانیه آمده است: فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 از دیگر نقشه‌ها و ترفندهای معاندان و مغرضان نظام بود که با بصیرت ملت شریف و شهیدپرور ایران در حماسه 9 دی 88 نقش بر آب شد.

برگ برگ تاریخ ایران اسلامی نشانگر وفاداری این ملت آزاده به ارزش‌های الهی و اسلامی است، اما در این میان، بصیرت مردم در روزهای غبار آلود فتنه، ارزشی دو چندان دارد و از این رو حضور میلیونی ملت ایران در سراسر کشور، بیانگر عظمت دلدادگی اکثریت مردم به حقیقت و تاثیرناپذیری جوسازی‌ها و جنگ روانی‌های دشمن بر باورهای آنها است.

این بیانیه می‌افزاید: نهم دی ماه، بار دیگر اثبات نمود که «ولایت فقیه» رمز پیروزی ملت ایران در برابر تمامی دشمنی‌ها، دسیسه‌ها و فتنه‌آفرینی‌ها در طول تاریخ پر برکت انقلاب اسلامی بوده است.

قیام 9 دی پیوند بین امت و امام (ره) و تبلور تجربه گران‌سنگ عاشورای سال 61 هجری بود. قیام 9 دی خروش ملت در دفاع از مردم‌سالاری بود. خروش علیه قانون‌گریزانی بود که خود را مرجع تفسیر قانون معرفی کردند و بر شاخه نشسته و بن بریدند. قیام 9 دی نمایشگاه سنجش آمادگی ملتی بود که همه هزینه‌های استقلال خویش را تاکنون پرداخت کرده است. آنان که مدعی مردم بودند در مقابل این خروش، سر تعظیم فرو نیاوردند و همچنان بر باتلاق خود ساخته خویش فرو رفتند. ما کارگران، کارکنان کارخانجات و شرکت‌ها ضمن گرامی‌داشت این حماسه بزرگ، پاسداشت آن را در تقویم خود قرار خواهیم داد و هر ساله آن را گرامی می‌داریم.

این بیانیه می‌افزاید: آری 9 دی ماه به گفته رهبر فرزانه انقلاب روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است.

9دی روز بیداری و خروش و حضور ملتی است که به مقدساتش، نظامش و سالار شهیدانشان توهین شده بود و کاسه صبرشان لبریز.

در 9 دی مردم نشان دادند که همواره با بصیرت به وصایای امام راحلشان گوش می دهند که می فرمود "همواره پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد".

سازمان بسیج کارگری تهران بزرگ ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی اعلام می‌دارد، همچون سایر آحاد ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی با بصیرت در راستای اهداف انقلاب گام برخواهد داشت.

انتهای پیام/

 

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه