دکتر گل صنملو:

9 دی روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان بود

کد خبر : 6640
سه شنبه 7 دی 1395 - 12:33

دکتر گل صنملو گفت 9 دی روزی است که مردم فهیم و ولایت مدار نشان دادند نسبت به ارزش های انقلاب و نظام از بعضی خواص انقلاب متعهد و پایبند هستند.

به گزارش خبرگزاری بسیچ کارگری سپاه شهداء استان آذربایجان غربی، دکتر گل صنملو استاد دانشگاه در جمع بسیجیان کارگر در سالن جلسات فنی و حرفه ای استان بمناسبت حماسه عظیم 9 دی برگزار شد گفت 9 دی روزی است که مردم فهیم و ولایت مدار نشان دادند نسبت به ارزش های انقلاب و نظام از بعضی خواص انقلاب متعهد و پایبند هستند. و دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می شناسند و هرگز فریب حیله ها و نیرنگ های آنان را نمی خورند.

دکتر گل صنملو گفت حماسه 9 دی و حضور عاشورایی مردم ولایت مدار برای همیشه بر تارک تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی خواهد درخشید ونماد عزت، بصیرت و استقلال مردمی است که برای حفظ اصول و ارزش های انقلاب اسلامی تا پای جان خواهند ایستاد و با صدای بسیار رسا و صریح اعلام کردند اگر دشمن و استکبار در تقابل دین آنها باشد در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد

وی افزود روز 9 دی در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان روز بصیرت نامگذاری شد. و در این ماندگار و تاریخی ملت برای همیشه در صحنه، حماسه ای بس عظیم آفرید و دشمنان خدا و دینش را مایوس و ناامید کردند و قلب نازنین حضرت ولیعصر(عج) و نائب برحقش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را خشنود نمودند.

وی گفت: 9 دی روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان بود و مردم یک بار دیگر پیام امام که فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد مهر تایید زدند.

وی در ادامه افزود مردم در این روز تیر خلاص را به سران فتنه شلیک و پشت پیکر نامبارک و نحس فتنه را به خاک مالیدند.

ایشان حماسه 9 دی را از جهتی همانند پیروزی در جنگ تحمیلی دانست و گفت در جنگ تحمیلی پیروزی در جنگ سخت و پیروزی در فتنه 88 پیروز در جنگ نرم بود.

وی در پایان 9 دی را فتح الفتوح ملتی دانست که بر بومی گرایی در عرصه سیاست و حکومت تاکید کردند پیوند جریاناتی که همانند جنگ احزاب در صدر اسلام عمل کرند پاره نمودند.

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه