مسئول بسیج سازندگی کشور:

باحاج قاسم پیوندمی بندیم که باولایت بمانیم

کد خبر : 19259
چهارشنبه 14 دی 1401 - 22:33
رزمایش حیدریون

سردار محمد زهرایی گفت: ما و همه مجریان و متولیان، گروه‌های جهادی فاطمیون،حیدریون تولید، همه یک صدا لبیک گویان، عهد و پیمان با حاج قاسم می بندیم که ما هم با ولایت می مانیم و بر عهدی که می بندیم می مانیم.

به گزارش "خبرنگاربسیج کارگران وکارخانجات استان کرمان "سردار محمد زهرایی مسئول بسیج سازندگی کل کشور در جمع گروه‌های جهادی فاطمی، حیدریون‌تولید، گفت: حرف زدن از حاج قاسم کار سختی است، حاج قاسم یک معلم بود، حاج قاسم در هر نقشی که بود بسیار خوب اما حاجی انسان بود و مکتب حاج قاسم هم انسان پرور بود، بنابراین اگر بخواهیم در هر نقشی که هستیم خوب باشیم باید مانند سردار، شهید وار زندگی کنیم.

 

وی ادامه داد: حاج قاسم مکتب انسان ساز را در بهبوهه بی هویتی جهان که خود را گم می کنند، مکتب انسان سازی را ارائه داد، حاج قاسم ولایتمداری بود که مکتبی بودن خودش را نه دچار تردید کرد و نه لغزش. 

 

مسئول سازندگی کشور تاکید کرد: سردار کار را برای خدا انجام می داد، که الان کار خدا دفاع از حرم است، که منظور حاج قاسم این بود که ایران حرم است، کار خدا الان دفاع از ولی امر مسلمین جهان است، که ستون این خیمه گاه است، چیزی که لرزه بر تن جبهه استکبار انداخته تا نسل ما را در بطن خودش بگیره و اذهان جوانان و نسل ما را در دست خود بگیرد، دفاع از ولایت است. 

 

سردار زهرایی در پایان توصیه کرد: ما و همه مجریان و متولیان، گروه‌های جهادی فاطمیون،حیدریون تولید، همه یک صدا لبیک گویان، عهد و پیمان با حاج قاسم می بندیم که ما هم با ولایت می مانیم و بر عهدی که می بندیم، می مانیم.

 

 

ارسال توسط : kerman basijkargari
بازدید
دیدگاه