در راسطای رفع موانع تولید انجام گرفت:

بازدید سردار رعیتی فرد از شرکت زرین رویا (مای بیبی)

کد خبر : 15897
پنجشنبه 29 آبان 1399 - 12:25

سردار رعیتی فرد رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور از شرکت زرین رویا تولید کننده پوشک بچه مای بیبی بازدید و به بررسی علل افزایش قیمت این محصول و خلل ایجاد شده در تولید آن پرداخت.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، در آستانه هفته بسیج و با برنامه ریزی بعمل آمده توسط حوزه مقاومت بسیج کارگران وکارخانجات طریق القدس شهرصنعتی کاوه استان مرکزی، سردار رعیتی فرد رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور از شرکت زرین رویا تولید کننده پوشک بچه مای بیبی بازدید و به بررسی علل افزایش قیمت این محصول و خلل ایجاد شده در تولید آن پرداخت.

در این بازدید که بامحوریت نقش آفرینی بسیج در کمک به صنعت وتولید برگزار شد، باحضور دکتر رعیتی فرد رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، سرهنگ ربیعی مسئول بسیج کارگران وکارخانجات سپاه استان مرکزی و مدیریت شرکت زرین رویا(مای بی بی) مهندس یادگاری از خط تولید شرکت بازدید و در جلسه ای به جمع بندی موضوعات پرداخته شد.

مهندس یادگاری ضمن تقدیر و تشکر از حضور سردار رعیتی فرد در این شرکت و تلاش مجموعه سپاه و بسیج برای برطرف شدن موانع تولید، توضیحات فنی از خطوط مختلف تولید ارائه و مشکلات پیش روی شرکت را درتأمین ارز برای مواداولیه وتامین برخی قطعات دستگاه ها را عنوان نمود.

ایشان افزود: باتوجه به شرایط تحریمی وبا درنظر گرفتن سرعت بالای تولید و سختی درتامین مواداولیه ونرخ بالای ارز، ناخواسته قیمت ها افزایش یافته که امیدواریم مشکلات برطرف گردد تا انواع پوشاک را با قیمت مناسب تری روانه بازار کنیم.

سردار رعیتی فرد رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ضمن تقدیر از زحمات این شرکت گفت: همانطور که مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای حفظه الله در سخنان اخیر خود فرمودند، برخی گرانی های اخیر منشاء خارجی ندارد و ما باید با تکیه بر توان داخلی بر مشکلات فائق آییم.

دکتر رعیتی فرد افزود: جلسه ویژه ای برای رسیدگی به مشکلات شرکت توسط سازمان بسیج کارگران وکارخانجات کشور بابرخی اعضای هیئت مدیره شرکت در دفتر مرکزی برگزار خواهد شد و باهماهنگی برخی دستگاههای متولی اقدامات لازم جهت کمک به ایجاد شرایط مطلوب تولید برای این واحد تولیدی انشاالله مهیا می گردد.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه