برگزاری نخستین دوره تخصصی فضای مجازی بسیج کارگران و کارخانجات کشور در اصفهان

کد خبر : 19486
سه شنبه 25 بهمن 1401 - 22:15
فضای مجازی

اولین دوره تخصصی فضای مجازی بسیج کارگران و کارخانجات کشور با حضور نمایندگان تخصصی فضای مجازی  استانهای مختلف کشور و  ریاست سازمان  ، ۲۴ و ۲۵بهمن ماه در شهر اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج  کارگران و کارخانجات کشور ،دکتر اله بداشتی  مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ، از انجام برنامه های متنوع و جذاب برای توانمندسازی تخصصی مسئولین فضای مجازی استانها خبر داد و تاکید کرد : هدف ما این است که در سال ۱۴۰۱_۱۴۰۲، نهضت سواد رسانه ای را با برگزاری این دوره های آموزشی رقم بزنیم.

وی با تصریح اینکه ۴۵ نفر از مسئولان فضای مجازی استان ها در این دوره حضور دارند، ضمن تشریح اهداف دوره افزود: تجربیات موفق استان ها در حوزه تولیدات رسانه ای به عنوان الگو معرفی و در ادامه از آنها حمایت خواهد شد‌.

دکتر اله بداشتی با اشاره به اینکه فضای مجازی همیشه بخشی از دغدغه های مقام معظم رهبری بوده، گفت: نگاه رهبری به فضای مجازی، نگاهی راهبردی است و حتی ایشان فضای مجازی را هم تراز با انقلاب اسلامی قرار می دهند.

اکنون که در جنگ جهانی رسانه ای قرار داریم، اهمیت روایت دسته اول از اخبار بیشتر نمایان می شود. در فضای مجازی، کسی که بتواند کلام اول را منعقد کند برنده است. باید فرصت روایت اول از دشمن گرفته شود.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با یادآوری اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: محور این بیانیه بر اساس جوانان، امید به آینده، جهش در پیشرفت و مدیریت و روحیه جهادی است.

وی با اشاره به عملکرد رسانه های دشمن در اتفاقات اخیر افزود: آنها در چند ماه اخیر، بیش از ۶۰ هزار خبر دروغ که بیش از ۳۰ هزار خبر آن در حوزه اقتصادی به خورد مخاطبان ما دادند. آنها دروغ را به شکل خاصی در کنار حقیقت قرار می‌دهند که گاهی تحلیل گران را هم دچار اشتباه می کنند.

ارسال توسط : مدیریت رسانه و…
بازدید
دیدگاه