با حضور دکتر اله بداشتی در استان آذربایجان شرقی برگزار گردید:

برگزاری یادواره شهدای مجتمع مس سونگون ورزقان

کد خبر : 18869
سه شنبه 12 مهر 1401 - 15:19
اله بداشتی

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت :جامعه کارگری نقش قابل توجه جامعه کارگری در دفاع مقدس  و نبرد اقتصادی داشته است.

 به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، دکتر اله بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات در مراسم یادواره شهدای مجتمع مس سونگون ظهار داشت: این مراسم به یاد و خاطره شهدای کارگر دوران دفاع مقدس برگزار شده است، این یعنی جامعه کارگر سهم قابل توجه در دفاع مقدس  و نبرد اقتصادی داشته است و امروز نیز قشر کارگر در خط مقدم نبرد اقتصادی با نظام سلطه قرار دارد.

وی افزود:  استکبار جهانی از ابتدایی ترین دقایق پیروزی انقلاب  دشمنی خود را شروع کرد  و با تحریک رژیم بعثی عراق هشت سال جنگ نابرابر را بر ما تحمیل نمود وما نیز در نقطه مقابل دفاع مقدس را رقم زدیم و  در اعتقادتمان ایستادگی کردیم .

وی در ادمه گفت : دشمن می خواست نظام را ساقط کند ولی با جانفشانی رزمندگان و رهبری معمار کبیر انقلاب نهال انقلاب رشد نمود و پیروزی نصیب ایران شد.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در افزود: امروز دشمن  تمام توان خود را بکار گرفته تا امنیت اقتصادی ما را به چالش بکشد،رزمندگان این عرصه کارگران و کارفرمایان هستند و جامعه کارگری این اجازه را به دشمن نداده و نخواهد داد و با تلاش شما کارگران عزیز،روز به روز شاهد پیشرفت و قطع وابستگی در عرصه های مختلف هستیم.

دکتر اله بداشتی تاکید کرد: امروز همچنین دشمن امنیت اجتماعی کشور را نشانه گرفته و کارزاری ایرانی در مقابل ایرانی را به راه انداخته اند، اما با بصیرت مردم عزیز کشورمان و هدایت رهبری مقام عظمای ولایتبرنامه های دشمن نقش بر آب خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه