سردار معروفی در همایش ملی بسیج کارگران و کارخانجات:

بسیج، سیاسی‌کار نیست/باید جان‌مان را فدای ملت کنیم

کد خبر : 19015
دوشنبه 30 آبان 1401 - 13:17
سردار معروفی

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج مستضعفین افتخار دارد که در مرجعیت برای ملت بزرگ ایران، عضو هیچ حزب و گروهی نیست. بسیج، سیاسی‌کار نیست اما سیاسی است. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، سردار حسین معروفی معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین در همایش ملی اندیشه‌ورزی شرکای اجتماعی بسیج کارگران و کارخانجات اظهار کرد: در یک جنگ نابرابر ترکیبی قرار داریم که دشمنان، حوزه‌های معیشتی، اقتصادی و تولیدی را در این جنگ هدف قرار داده‌اند. وی افزود: مردم ایران، مجاهدان صحنه نابرابر در جنگ ترکیبی هستند. به ملت بزرگ‌مان به خاطر داشتن چنین روحیه‌ای، تبریک می‌گویم.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه هدف‌گذاری دشمن در جنگ ترکیبی، جامعه کارگری ما بود تصریح کرد: جامعه کارگری ما با پیروزی، از این امتحان بیرون آمد. امروز بازدارندگی بزرگ‌مان را مدیون شهادت شهیدان انقلاب اسلامی هستیم. 

سردار معروفی با اشاره به تاثیرات فرامرزی بسیج، افزود: نقش بسیج را در اقدام و عمل گروه‌هایی نظیر حشد الشعبی، انصارالله، حزب‌الله و مقاومت مردمی کشور یمن، دیدیم. وی اظهار کرد: بسیج با نگاه ولایی، نیرویی فیزیکی نیست بلکه یک اندیشه و آرمان است. فرهنگ بسیج، فرهنگ عاشورا است. معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: انقلاب ما عاشورایی است و بسیج نیز یک نیروی عاشورایی است و دشمنان هرگز نمی‌توانند ذائقه ملت عاشورایی ما را تغییر دهند.

سردار معروفی با اشاره به اینکه شهدای ما متعلق به همه ملت ایران هستند، گفت: امام عظیم‌الشان ما، بسیج را بنیان نهادند و اثرات آن را امروز در عرصه‌های مختلف شاهد هستیم. بسیج مستضعفین افتخار دارد که در مرجعیت برای ملت بزرگ ایران، عضو هیچ حزب و گروهی نیست. وی افزود: بسیج، سیاسی‌کار نیست اما سیاسی است. 

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین سیاست بسیج را همراهی با انقلاب و مردم خواند و افزود: باید جانمان را فدای ملت کنیم چراکه بسیج در انقلاب، ولایت و مردم ذوب است. سردار معروفی اظهار کرد: بسیج، رقیب هیچ کسی نیست بلکه کمک‌حال و مرجع است. بسیج در زمان دولت‌های گذشته و دولت فعلی، نقش خود را خدمت به ملت بزرگ ایران قرار داده است. 

وی با تاکید بر اینکه امروز در تمام عرصه‌ها درکنار دولت‌مان خواهیم بود، مطرح کرد: در حوزه خدمات اجتماعی هر پرچمی بالا برود، آن پرچم، پرچم انقلاب است. 

انتهای پیام/ 

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه