ربیعی در جمع بسیجیان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

بسیجیان الگوی فداکاری در جامعه هستند

کد خبر : 230
چهارشنبه 6 آذر 1392 - 20:35

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت : بسیجیان الگوی فداکاری در جامعه هستندو می توانند الگوهای انسانی برای اداره بهتر جامعه را ارایه کنند.

به گزارش پایگاه اینترنتی بسیج کارگری کشور، دکتر علی ربیعی که در جمع بسیجیان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمانهای تابعه سخن می گفت تاکید کرد: بسیجی هیچگاه محاسبه نفع و ضرر نمی کند و همان گونه که در دوران دفاع مقدس دیدیم از جان خود برای دفاع از میهن مایه گذاشت ،  باید بتوانیم مناسبات آن دوران را در جامعه امروز حفظ کنیم . بنابراین بسیجی باید الگوی فداکاری در جامعه باشد .
وی یادآورشد : بسیجی باید مرجع جامعه برای حل مشکلات باشد و اگر در سازمان یا اداره کسی با مشکل روبرو بود بتواند به همکار بسیجی خود مراجعه کند و از او امید رفع مشکل داشته باشد و اگر توانستیم روحیه فداکاری در جامعه را تقویت کنیم انتظارات مقام معظم رهبری را تحقق بخشیده ایم .
وی افزود: کار امروز ما تضمین امنیت روانی جامعه است  و بسیجیان باید به گونه ای رفتار کنند که رایحه خوش بسیج در همه جا استشمام شود.
وی یادآور شد: رفتار ما باید به گونه ای باشد که در جامعه اثر بسیجی داشته باشد . چرا که چفیه بسیجی دارای ارزش و بار  معنایی خاص است  و باید بخشی از زندگی ما تلقی گردد.
دکتر ربیعی افزود: گاهی مقطعی از تاریخ یک ملت بر کل تاریخ آن ملت سایه می افکند . دفاع مقدس نیز بیانگر همان واقعه تاریخی است و ما باید ایستادگی در برابر تجاوز را به نسلهای آتی یادآور شویم  که ایران همان قدر که مسالمت جو است در مقابل حرف زور هم ایستادگی می کند.
وی گفت : بسیج برای حفظ انقلاب در مقابل دشمنان داخلی  و خارجی در صحنه بود و از این پس نیز باید همچون گذشته پر افتخار و درخشان با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری در تمامی ابعاد حافظ انقلاب و ارزشهای آن باشد.
دکتر ربیعی خاطر نشان کرد: بسیج باید درکی مبتنی بر آگاهی و  احساس مسئولیت داشته باشد و در زمانه ای که آرامش و امنیت برقرار است بسیج باید حافظ امنیت فردی و  جمعی و ترویج اخلاق و روح فداکاری  باشد.
وی یادآور شد : امروز به روحیه اخلاص ، پرکاری ، کم خواهی  به بیش از هرزمان دیگری نیاز داریم . و بسیجی بودن امروز یک روحیه است و ما در سایه سار این روحیه می توانیم این مشکلات را پشت سر بگذاریم.
دکتر ربیعی به موفقیت در عرصه سیاست خارجی با حمایت مقام معظم رهبری اشاره کرد و یادآور شد : باید امید جامعه از این پس نیز حفظ شود . چرا که ما علاوه بر دریافت حق خود،  حق کشورهای مظلوم را نیز گرفتیم و این پیروزی در عرصه سیاست خارجی که تحت نظر مقام معظم رهبری بود با مقاومت در داخل حاصل شد.
خاطر نشان می شود در این مراسم سردار ربیعی از فرماندهان و یادگاران دوران دفاع مقدس نیز سخنرانی کرد.
یادآور می شود در این مراسم به بسیجیان نمونه  هدایایی  به رسم یادبود از سوی دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  اهدا شد.

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه