بیانیه مجمع شورای عالی سازمان بسیج کارگری استان اردبیل

کد خبر : 221
یکشنبه 12 آبان 1392 - 20:17

آبان ماه عرصه نمایش استکبارستیزی انقلاب اسلامی و روح مقاومت ملت ایران در برابر نظام سلطه و راهبردهای شیطانی آمریکا است.

 

به گزارش پایگاه اینترنتی بسیج کارگری کشور، مجمع شورای عالی بسیج کارگری اردبیل به مناسبت فرا رسیدن روز 13 آبان بیانیه ای صادر کرد:

13 آبان ماه عرصه نمایش استکبارستیزی انقلاب اسلامی و روح مقاومت ملت ایران در برابر نظام سلطه و راهبردهای شیطانی آمریکا است. 13 آبان ماه در حافظه تاریخی ملت ایران از جایگاه خاصی برخوردار بوده و هر ساله منشاء جوشش و حرکت انقلابی جامعه اسلامی در اعلام مواضع ضد استکباری و آمادگی همه جانبه برای مقابله با طرح ها و نقشه های استکباری است.

نهضت بیداری اسلامی و جبهه ضد استکباری در نقاط مختلف عالم حاصل عزم و اراده انقلابی مردم ایران در تداوم ارزش‌های انقلابی اسلامی است که به خنثی نمودن توطئه‌ قدرت‌های بزرگ و زورگوی استکبار جهانی منجر شده است. دور نخواهد بود روزی که جامعه بشری در پناه تعالیم مکتب انقلابی و عدالت محور اسلام ناب محمدی "صلی اله علیه و سلم" و پیام های متعالی انقلاب اسلامی از چنگال سلطه و استبداد قدرت های شیطانی رهایی یابند.

در همین راستا سازمان بسیج کارگری استان و مجمع شورای عالی بسیج کارگری ضمن دعوت از کلیه آحاد مردم ولایتمدار ایران اسلامی و آزادی خواهان جهان و به ویژه جهادگران عرصه صنعت و تولید ، برای حضور پر شور و گسترده و انقلابی در راهپیمایی سراسری یوم الله 13 آبان ماه دعوت به عمل آورده و اعلام می دارد امروز شعار "مرگ بر مریکا" در صحنه های مبارزه با استکبار و ظلم ستیزی ملت ها نهادینه شده است و بی شک طنین برائت و بیزاری ملت ایران از شیطان بزرگ در 13 آبان ماه سردمداران جنایتکار و بی لیاقت کاخ سفید و دولت‌های متحد آمریکا را با چالشی جدی مواجه خواهد نمود.

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه