جلسه ستاد کارگری و کارفرمایی دهه فجر استان مازندران برگزار شد

کد خبر : 19374
پنجشنبه 6 بهمن 1401 - 14:09
جلسه ستاد کارگری و کارفرمایی دهه فجر استان مازندران برگزار شد

جلسه ستاد کارگری و کارفرمایی دهه فجر استان مازندران با حضور حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا، باقری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران و دیگر اعضا برگزارشد.

جلسه ستاد کارگری و کارفرمایی دهه فجر انقلاب اسلامی استان مازندران با حضور حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا، باقری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران و دیگر اعضا صبح امروز برگزارشد.

حسینیان در این نشست بر لزوم برگزاری هر چه پرشورتر برنامه‌های دهه فجر به ویژه مراسم ۱۲ بهمن و یوم الله ۲۲ بهمن را از اهداف عمده این ستاد دانست و تاکید کرد: حضور حماسی تشکلات کارگری و کارفرمایی در صحنه‎ های دفاع از آرمان‎ های انقلاب اسلامی نشان از آگاهی و بصیرت مثال‎زدنی آن‌هاست .

وی تبیین دستاورد‌ها و ثمرات ارزشمند انقلاب اسلامی برای نسل جوان ضروری دانست و  گفت: گرامیداشت این دهه نمادی از عظمت ایران اسلامی است.

حسینیان گفت:امروز کشور‌های مسلمان و ستمدیده جهان نیز با الگو گرفتن از انقلاب ما در مقابل ظالمان ایستاده‌اند.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندرا خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم انقلابی دهه مبارک فجر باید با توجه به نیاز‌های روز جامعه، و از جذابیت کافی برخوردار باشد .

به گزارش بسیج،در ادامه جلسه اعضای ستاد نظرات پیشنهادی را در خصوص اجرای بهتر برنامه‌های دهه فجر مطرح کردند  و مقرر شد تاریخ اجرای برنامه‌های خود را در اسرع وقت جهت هماهنگی به سازمان اعلام نمایند.

 

ارسال توسط : .. ..
بازدید
دیدگاه