کاروان زیارتی ۶۰۰ نفری جامعه کارگری استان مازندران عازم مرقد مطهر امام راحل

حضور جامعه بزرگ بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران در مرقد مطهر امام(ره)

کد خبر : 20399
سه شنبه 16 خرداد 1402 - 06:39
بسیج کارگری

جامعه بزرگ بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران با حضور در مرقد مطهر امام(ره) ؛ پایداری و دلبستگی خود را به آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و تبعیت از ولایت فقیه و زعامت رهبر معظم انقلاب اعلام و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، در این مکان مقدس هم پیمان شده تا در مسیر تحقق آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و تاکیدات و دستورات رهبر معظم انقلاب گام برداشته و کشور را به سمت سربلندی و عزت و استقلال حقیقی بیشتر پیش ببرند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ،  زائران جامعه کارگری این استان در آستانه سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی به خیل مشتاقان امام راحل خواهند پیوست تا بار دیگر با آرمان‌های انقلاب تجدید میثاق کنند.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران گفتتند: این کاروان ها با هدف تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و همچنین ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله امام خامنه ای ( مدظله العالی) در مرقد مطهر امام خمینی (ره) حضور می یابند.
وی از امام خمینی( ره) به عنوان شخصیتی سیاسی و مذهبی نام برد و افزود: باید همواره یاد و خاطره ایشان را زنده نگه داریم ، چرا که امروز به برکت این ابرمرد تاریخ و خون بهای صدها هزار شهید امنیت ، آرامش و اقتدار در قالب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است .
حسینیان خاطرنشان کرد: عشق و علاقه به امام راحل چنان در دل مردم قدرشناس ایران اسلامی جای گرفته که هر ساله از راه دور و نزدیک در این ایام خود را به حرم مطهر ایشان می رسانند تا به ساحت حضرتش عرض ارادتی داشته باشند.
مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران، ساده زیستی و اخلاص را از ویژگی های شخصیتی امام راحل برشمرد و اظهار کرد: امروز باید ابعاد شخصیتی و اندیشه های امام خمینی (ره) برای نسل نوجوان و جوان تبیین شود.
وی عنوان کرد: پس از ارتحال امام خمینی (ره) ایران اسلامی با هدایت ها و رهنمودهای حکیمانه امام خامنه ای (مدظله العالی) در حال پیشرفت است و همواره از توطئه های دشمنان پیروز و سربلند بیرون آمده است.

حسینیان افزود: کاروان زائران جامعه کارگری استان مازندران متشکل از ۶۰۰ خواهر و برادر هستند که نیمی از آنها را جوانان بار اولی به مرقد امام (ره) تشکیل می دهند .
حسینیان با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی و معنوی در طول مسیر برای کاروان‌های اعزامی انجام می‌شود، گفت: همچنین برنامه‌های محوری در سطح مجموعه های تولیدی استان مازندران برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این اعزام و آشنایی نسل جوان با واقعیات می‌تواند در جهاد تبیین تأثیرگذار باشد، افزود: در سال‌های گذشته حضرت آقا در سخنرانی‌هایشان زوایای گوناگونی از افکار و زندگی حضرت امام را برای اقشار مختلف مردم تبیین می فرمودند.

ارسال توسط : سید خبرنگار
بازدید
دیدگاه