دستمال کاغذی پاییزان کرمان چشم انتظار حمایت

کد خبر : 10375
شنبه 30 دی 1396 - 10:48

کارخانه دستمال کاغذی پاییزان کرمان در صورت تامین سرمایه در گردش برای خرید مواد اولیه توانایی اشتغال زایی برای 30 نفر را دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمانی بسیج کارگری کشور، روز گذشته فرمانده بسیج کارگری و مهندسین صنعت از کارخانه تولید دستمال کاغذی پاییزان بازدید کردند .

 کارخانه  دستمال کاغذی پاییزان  در شهرک صنعتی خضراء  کرمان واقع شده است و تعداد 10 کارگردر آن  مشغول به تولید هستند .

این واحد تولیدی در یک شیفت کاری نزدیک به 5 هزار جعبه دستمال کاغذی تولید می کند ،  این کارخانه در حال حاضر با یک سوم ظرفیت به کار مشغول است و نیاز مبرم به تزریق سرمایه در گردش جهت تامین مواد اولیه دارد که اگر این تامین نقدینگی صورت بگیرد تا 30 نفر دیگر می تواند اشتغالزایی داشته باشد .

 کارخانه  پاییزان یکی از با کیفیت و مرغوبترین نوع دستمال را تولید می کند در حالی که دستگاه های نصب شده در این واحد تولیدی ساخت ایران است و به دست توانمند متخصصین  ایرانی تولید شده اند ، جعبه دستمال کاغذی این واحد تولیدی از کاغذ بدون بازیافت است ،  لذا رجحان ویژه ایی نسبت به سایر کارخانجات در حال تولید در این عرصه دارد .

در این بازدید و نیازسنجی از این واحد تولیدی ، از سوی مسئولان بسیج مقرر گردید که این واحد تولیدی جهت خرید مواد اولیه و تامین سرمایه در گردش از سوی مسئول بسیج مهندسین صنعت  کرمان به بانک انصار معرفی گردد .

انتهای پیام /ر

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه