به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر؛

رویداد هنری ایران استوار با حضور هنرمندان ملی و جامعه کارگری تهران بزرگ

کد خبر : 19425
شنبه 15 بهمن 1401 - 11:26
ایران استوار

به همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات تهران بزرگ به مناسبت فرا رسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی رویداد هنری ایران استوار با حضور هنرمندان شاخص جبهه انقلاب و هنرمندان جامعه کارگری تهران به میزبانی شرکت ساپکو و همراهی حوزه هنری تبلیغات اسلامی برگزار می گردد.

این رویداد هنری برای اولین بار در مجموعه صنعت کشوربه مناسبت فرا رسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در بین شاغلین و خانواده بزرگ جامعه کارگری تهران با همراهی هنمرندان جبهه انقلاب اسلامی در رشته های هنری خوشنویسی، کاریکاتور، گرافیک و شعر در روز چهارشنبه 19 بهمن ماه سال جاری در سالن همایش های شرکت ساپکوواقع در کیلومتر 14 بزرگراه شهید لشگری(جاده مخصوص تهران کرج) برگزار می گردد.

از اهداف برگزاری این رویداد هنری می توان به شناسایی و توانمندسازی هنرمندان و علاقمندان به رشته های هنری عضو خانواده بزرگ شاغلین جامعه کارگری تهران بزرگ درراستای جهاد تبیین اعلام دستاوردهای ملی و علی الخصوص دستاوردها و اقدامات ارزشمند صنایع و کارخانجات تهران بزرگ از طریق رسانه و ابزار هنر ذکر و بیان نمود.

تجلیل و تقدیر از هنرمندان و ورزشکاران شاخص ملی و منتخبین این رویداد و برگزاری کارگاه های مختلف توانمند سازی و آموزشی در رشته های اعلامی از برنامه های جانبی در پایان برگزاری این رویداد می باشد.

ثبت نام علاقمندان تا 17 بهمن ماه از طریق ارسال نمونه کار و اعلام مشخصات پرسنلی و هویتی به شماره 09037040838 در پیام رسانهای ایرانی (ایتا/بله/روبیکا) می باشد.

ارسال توسط : خبرنگار تهران بزرگ
بازدید
دیدگاه