بیانیه سازمان بسیج کارگری

صداوسیما و شهرداری‌ها مردم را تشویق به خرید کالاهای داخلی کنند

کد خبر : 541
شنبه 9 اردیبهشت 1391 - 04:50

سازمان بسیج کارگری در بیانیه‌ای تاکید کرد: صدا و سیمای جمهوری اسلامی و رسانه‌های جمعی و شهرداری‌ها با ایجاد انگیزه مردم را تشویق به خرید کالاهای داخلی کنند.

 

سازمان بسیج کارگری در پی نام‌گزاری امسال به نام "تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی" از سوی مقام معظم رهبری بیانیه‌ای صادر کرد.

متن کامل بیانیه در ذیل آمده است:

با تسلیت ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام و اولین شهید راه ولایت حضرت صدیقه کبری(س) به محضر فرزند برومندش حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) و نایب بر حقش امام خامنه‌ای عزیز و با درود به ارواح پاک امام راحل(ره) و شهیدان بزرگوار بویژه چهارده هزار کارگر شهید و بالاخص اسوه بزرگ کارگران شهید اوستا عبدالحسین برونسی و با گرامیداشت روز کارگر و هفته بسیج کارگری، نامگذاری مبتکرانه امسال با تدبیر نورانی امام امت موج بزرگی از شور و امید به بالندگی و شکوفایی در دل همه آحاد جامعه بویژه جامعه کارگری افکنده است.

دفع توطئه‌ها و تهدیدات اجانب و استمرار پیروزی‌های هسته‌ای در گرو تحقق عملی این نامگذاری است. حل مشکلات کارگری و بویژه رفع مشکل حاد بیکاری جوانان تنها با توجه جدی به تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی میسر است.

پیشرفت سریع کشور در همه عرصه‌ها و رسیدن به قله‌های برتر چشم‌انداز مستلزم اجرای این تدبیر ولایت نه تنها در امسال بلکه در همه سالهاست و در یک کلام سعادت جامعه‌ی ایرانی تنها در سایه پیروی از ولایت محقق خواهد شد.

لذا ما کارگران بسیجی ضمن تشکر و قدردانی از تدبیر حکیمانه مقام معظم ولایت برای نامگذاری سال جاری بعنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، و تبعیت محض و بی‌چون و چرا از فرمایشات معظم‌له اعلام می‌داریم:

1-همچون همیشه باور داریم که منویات ولایت مطلقه فقیه به پرچمداری مرجع عالی مقام حضرت آیت‌الله العظمیامام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بی‌کم و کاست فصل الخطاب است و خود و همگان را به تبعیت محض و پشتیبانی از این اندیشه فرا می‌خوانیم و از همه قوای سه‌گانه می‌خواهیم که تعهد و پایبندی خود را در عمل نشان دهند.

2- ما کارگران آمادگی خود را برای جانفشانی در جبهه اقتصادی اعلام داشته و از همه ظرفیت‌های خود برای ارتقاء کیفیت تولید و صرفه‌جویی و افزایش بهره‌وری استفاده خواهیم کرد.

از ملت شریف و فهیم ایران اسلامی می‌خواهیم تا با مصرف تولیدات ایرانی دسترنج فرزندان خود را ارج نهند و گامی دیگر در مأیوس کردن استکبار جهانی بردارند.

3-ما کارگران از دولت خدمت‌گذار می‌خواهیم با توقف سریع واردات بی‌رویه و قاچاق کالا در عملی کردن شعار امسال جدیت ورزد، مشکلات و معضلات موجود اقتصادی بویژه بیکاری و عدم امنیت شغلی کارگران را مرتفع نماید.

4- ما همچنین از دولت می‌خواهیم برنامه‌های حمایت از صنعت درچهارچوب طرح هدفمندی یارانه‌ها را هرچه سریعتر جامه عمل بپوشاند.

5-ما کارگران از مجلس انقلابی می‌خواهیم که با تصویب قوانین و ملزم ساختن دستگاه‌های اجرایی به حمایت از تولید داخلی و محدودسازی واردات نظارت کامل و دقیق بر اجرای مصوبات دولت را یاری نماید.

6-ما کارگران از صدا و سیمای جمهوری اسلامی و رسانه‌های جمعی و شهرداری‌ها می‌خواهیم که با ایجاد انگیزه مردم را تشویق به خرید کالاهای داخلی کنند و پاکسازی چهره شهرها بویژه ام‌القرای اسلام از لوث تبلیغات کالاهای خارجی به این وضع اسف‌بار تبیلغاتی خاتمه دهند.

7-ما مصرانه از دستگاه قضایی می‌خواهیم تا با برخورد انقلابی با قاچاقچیان و اخلال‌گران اقتصادی که در فرایند تولیدات داخلی کشور اخلال ایجاد می‌نمایند برخورد قاطعانه و آنها را به اشد مجازات تنبیه نماید.

8- ما کارگران اعلام میداریم با چشمانی باز عملکرد مسئولین را در خصوص تحقق منویات مقام معظم رهبری در مورد شعار تولید ملی، حمایت از سرمایه و کار ایرانی را رصد نموده و با تمام وجود از اقدامات مؤثر آنان حمایت کرده و در صورت مشاهده هرگونه تعلل و کوتاهی در این امر قاطعانه برخورد خواهیم نمود.

9- ما کارگران بسیجی و حامیان ولایت حمایت قاطع خو د را از قیام‌های مردم مظلوم جهان بویژه مردم بی‌دفاع بحرین اعلام داشته و به قدرت‌های استکباری هشدار می‌دهیم تا به حمایت از جنایتکاران منطقه خاتمه دهند وگرنه در انتظار پاسخ قاطع ملت‌ها باشند.

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه