فرمانده سپاه ثارالله کرمان:

محورفعالیت رزمایش جهادگران فاطمی(حیدریون تولید)،ترویج جهادامید آفرینی است.

کد خبر : 19257
چهارشنبه 14 دی 1401 - 22:24
رزمایش حیدریون

سردار محمد علی نظری گفت: امروز در سراسر کشور رزمایش بزرگ حیدریون تولید به صورت همزمان بر گزار می شود که محور برنامه ما جهادتبیین، جهاد خدمت‌رسانی، امیدآفرینی و جهادخودکفایی است، که توسط بسیج سازندگی و بسیج کارگری آغاز شد؛ در دو عرصه عمومی و تخصصی، این گروه فعالیت خود را شروع می کنند.

به گزارش "روابط عمومی سازمان بسیج کارگران وکارخانجات استان کرمان"، بعد از ظهر امروز سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در رزمایش جهادگران فاطمی حیدریون تولید، گفت: از دهم دی‌ماه در کرمان دهه مقاومت آغاز و تا 18دی‌ماه برگزار مراسمات ادامه خواهد داشت اعم از پروژه های محرومیت زدایی، ازدواج آسان و غیر... تا امروز رزمایش جهادگران فاطمی حیدریون تولید، اما بهترین برنامه ای که در این چند روز شاهد آن بودیم، خروش مردم کرمان در روز 13 دی ماه بود، زیرا تمام معادلات دشمن را به هم زد.

 

وی با بیان اینکه در دهه مقاومت برنامه های بسیاری در راستای ترویج مکتب سردارد سلیمانی برگزار شده است، ادامه داد: بیش از 200 موکب برای زواری که شمار آن ها به 100 هزار نفر می رسید، برپا شد، که به تاسی از پیاده روی اربعین در کریمان برای سردار سلیمانی بود، که نشانه علاقه شدید مردم بود، این استقبال از مراسمات حاج قاسم توسط زوار پیام بسیار روشنی داشت که آن هم ، تو دهنی محکمی بر دهان دشمنان و معادله چینان براندازی نظام، کوبید.

 

 فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان توضیح داد: حضور و خروش مردم در مراسمات سردار نشان می دهد که مردم می توانند به راحتی تمام معادلات را در هم شکسته و زیر تمام گزینه های احتمالی دشمن بزنند، در سومین روز از دهه مقاومت که به تاسی از حاج قاسم در روحیه مردم یاری و مردم یاوری و عمل جهادی بود، که در شرق استان هم آبرسانی و هم پروژه‌های محرومیت زدایی افتتاح شد.

 

وی به رزمایش جهادگران فاطمی، حیدریون تولید اشاره کرد و گفت: امروز در سراسر کشور رزمایش بزرگ حیدریون تولید به صورت همزمان بر گزار می شود که محور برنامه ما جهادتبیین، جهاد خدمت‌رسانی، امیدآفرینی و جهادخودکفایی است، که توسط بسیج سازندگی و بسیج کارگری آغاز شد؛ در دو عرصه عمومی و تخصصی، جهادگران‌فاطمی و حیدریون‌تولید، فعالیت خود را شروع می کنند.

 

سردار نظری افزود: امروز 45 هزار بسته معیشتی در کرمان و 100 هزار هم در کل کشور که جمعا 150 هزار بسته معیشتی است توزیع می شود، این امر نمود جنبه عمومی عرصه خدمت این گروه‌های جهادی است.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: در عرصه تخصصی که جهادگران آن را در برخی نقاط شروع کرده و ادامه می یابد، احصاء موانع تولید و تشکیل کارگروه رفع این موانع در مقوله تولید، کمیسیون های کارگری، شیفت ایثار، اردوی راهیان تولید، مانورهای پدافند غیر عامل تولید از طریق طرح اعطا نشان اقتصاد مقاومتی که توسط بسیج کارگری کشور اجرایی خواهد شد و امروز کلید آن از کنار مرقد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خواهد خورد.

انتهای پیام

ارسال توسط : kerman basijkargari
بازدید
دیدگاه