به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر :

پیام سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور به مناسبت آزاد سازی خرمشهر

کد خبر : 20296
چهارشنبه 3 خرداد 1402 - 09:39
خرمشهر را خدا آزاد کرد

 سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور به مناسبت سوم خرداد و سالروز آزاد سازی خرمشهر پیامی را صادر کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ،به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر می باشد :

سوم خرداد ماه سالروز پیروزی غرور آفرین و تاریخ ساز آزادسازی خرمشهر، نماد ایستادگی و مقاومت مردم غیور ایران و مظهر اراده و ایمان ملت در مقابل هجوم متجاوزان و دشمنان میهن اسلامی و قدرت های مادی و پوشالی جهان است.

نبرد بزرگ، سرنوشت‌ساز و غرورآفرين بيت ‌المقدس كه براي آزادسازي خرمشهر از لوث وجود نيروهاي متجاوزعراقي انجام شد، علاوه بر پايان بخشيدن به 19 ماه اشغال بخشي از حساس‌ترين مناطق خوزستان و آزادسازي خرمشهر، ضربه‌اي سهمگين و كمرشكن به توان رزمي و جنگ طلبي‌هاي دشمن بعثي وارد ساخت؛ عمليات بيت‌المقدس به عنوان برجسته‌ترين عمليات آفندي نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران در تاريخ نظامي هشت سال دفاع مقدس ثبت شده است.

مردم سرافراز ایران در این روز بزرگ و به یاد ماندنی، برگ زرینی در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را رقم زدند امروز به برکت فتح خرمشهر و خون شهدای عزیز آن روز، ایران اسلامی در حال طی مسیر سربلندی به سمت قله های پیشرفت ، عزت و افتخار برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی است.

جامعه بزرگ کارگری و کارفرمایی در راستای منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی و تحقق شعار سال ( مهار تورم و رشد تولید ) در زمانی که دشمنان قسم خورده انقلاب به دنبال اختلاف و تفرقه در کشور بوده تا به زعم خود به نظام ضربه بزنند علیرغم وجود تمامی مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها با تکیه بر قدرت، ظرفیت و توان داخلی همانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و سایر ایثارگران، خرمشهرهای پیشرو را فتح خواهند کرد.

 بسیج جامعه کارگران و کارخانجات کشور ضمن گرامیداشت حماسه غرورآفرین سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر با تجدید میثاق با آرمانهای امام و شهدا و بیعت مجدد با رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اعلام می دارد با اتحاد و تکیه بر تولید داخلی و کار جهادی توان خود را جهت فائق آمدن بر مشکلات به کار بندد و همواره با جدیت پشت انقلاب و نظام اسلامی بایستد.

ارسال توسط : سید خبرنگار
بازدید
دیدگاه