نشست فعالان اقتصادی، تولید کنندگان و مدیران عامل کارخانجات و تشکل‌های کارگری و کارفرمائی

کد خبر : 20301
پنجشنبه 4 خرداد 1402 - 10:08
بسیج

جامعه کار و تلاش ، فعالان اقتصادی ، تولید کنندگان ، مدیران عامل کارخانجات ، روءسای دستگاه های اجرایی و مدیران مرتبط با حوزه اقتصادی و جامعه بزرگ کار و تولید در تاریخ دوم خرداد ماه سال ۱۴۰۲ با حضور سردار ریحانی فرمانده محترم سپاه حضرت نبی اکرم (ص) دکتر صحرائی استاندار کرمانشاه در راستای نقش جامعه و کار و تولید در تحقق شعارسال (مهار تورم و رشد تولید ) برگزار گردید .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ، نشست جامعه کار و تلاش ، فعالان اقتصادی ، تولید کنندگان ، مدیران عامل کارخانجات ، روءسای دستگاه های اجرایی و مدیران مرتبط با حوزه اقتصادی و جامعه بزرگ کار و تولید در تاریخ دوم خرداد ماه سال ۱۴۰۲ با حضور سردار ریحانی فرمانده محترم سپاه حضرت نبی اکرم (ص) دکتر صحرائی استاندار کرمانشاه در راستای نقش جامعه و کار و تولید در تحقق شعارسال (مهار تورم و رشد تولید ) برگزار گردید .

در این نشست سردار ریحانی بر لزوم توجه ویژه بر افزایش تولید تاکید داشتند و بیان داشتند که دستگاه های اجرایی باید تمام تلاش خود را در رفع موانع تولید و ایجاد فضای امن و مناسب تولید برای تولید کنندگان به کار گیرند و تولید کنندگان هم تمرکز خود را بر تولید بیشتر گذاشته و مشکلات و موانع تولید‌ را با کمک دستگاه های اجرائی و پیگیری و مطالبه سازمان بسیج کارگری مرتفع نمایند؛ ایشان یکی از وظایف بسیج کارگری تحصیل گری و رفع موانع تولید و پیگیری این امر مهم را تا حصول نتیجه برشمرد و بر لزوم همکاری تمام دستگاه ها برای تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب مدظله العالی تاکید کردند .

در ادامه دکتر صحرایی استاندار کرمانشاه هم بر حمایت و پشتیبانی همه جانبه مجموعه ی مدیران استان از برنامه های بسیج کارگری خصوصا طرح شهید کریمی در رفع موانع تولید تاکید نمودند .

در این نشست بر لزوم توجه ویژه و اهتمام تمام مدیران اجرائی استان در برگزاری میزهای خدمت جهادی ، طرح دفاع از مقر و خود حفاظتی کارخانجات ، طرح اجرائی عفاف و حجاب ، کنگره ملی شهدای استان پرداخته شد .

در این مراسم بر برگزاری میزهای خدمت جهادی به عنوان یک کار جهادی در مسیر امید آفرینی و ایجاد رضایتمندی  در سطح جامعه اشاره شد .

ارسال توسط : سید خبرنگار
بازدید
دیدگاه