پیام سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور به مناسبت روز کارگر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور،  سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور به مناسبت روز کارگر پیامی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

و ان لیس الانسان الی ماسعی...

 برای انسان ثمره ای جز تلاش نخواهد بود(آیه 39 سوره نجم)

سلام بر کارگران شهید و درود بر بزرگ مردانی که اعتبار ایران تکیه به دستانشان دارد.

جامعه کارگری وکارفرمایی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در همه عرصه های به ویژه اقتصادی نقش خود را به خوبی ایفا نموده و درخشنده ترین دوران آن ایثارگری و تقدیم  14000  شهید والامقام به انقلاب اسلامی بوده است.

کارگران ایران اسلامی به عنوان ستون اصلی اقتصاد و تولید کشور نقش اساسی در مقابله با تحریم ها داشته اند تا چرخه اقتصاد از حرکت نایستد.

بی شک جمهوری اسلامی ایران مرهون خدمات و جانفشانی‌ کارگران با عزتی است که تلاش بی وقفه آنان چرخش زندگانی آبرومندانه همراه با  آسایش را برای ملت ایران فراهم ساخته است.

سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ضمن داشتن دغدغه و پیگیری مطالبات کارگران،  در پی کمک به رفع مشکلات کارگری به‌خصوص مسایل معیشتی این قشر است که نیازمند همکاری و تعامل همه ی دستگاه‌های مرتبط با این قشر زحمتکش است تا بتوان معضلات پیش روی کارگران را برداشت.

روز کارگر تداعی تلاش جهادگونه مردم ایران در جنگ اقتصادی است،مجاهدت هایی مداوم،شبانه روزی و ایثارگرانه در جنگ اقتصادی است.

سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ضمن تبریک و گرامیداشت روز کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات با تمام توان با اتکال به قدرت بی نهایت الهی درحمایت  از کارگر و کارفرمای ایرانی خواهد کوشید و در راستای رسالت ذاتی اش که همان اعتلای ایران اسلامی است از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور

انتهای پیام/