هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور برگزار شد
.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، جلسه هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با حضور حمیدرضا اله بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات، مدیران سازمان، بسیاری از مدیران کارخانجات و مسئولان کشوری در مجتمع فرهنگی ولیعصر(عج) برگزار شد.

 

اله بداشتی دز این نشست با اشاره به مشکلات جامعه کارگری و کارفرمایی و مراکز صنعتی و تولید کشور، نگاه غرب به کار و کارگر را نگاه ترحمی و تحقیری دانست و گفت: نگاه در کشور ما به کار و کارگر با توجه به آیات و روایات نگاه تقدسی و تکریمی هست.

 

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هر کجا که انقلابی و جهادی عمل کردیم موفقیت حاصل شده است، بیان کرد: نرم افزار و مغز افزار هیئت‌های اندیشه ورزی باید در مردم پایه کردن امور نقش آفرینی کند.

 

وی با اشاره به اهمیت موضوع هیئت‌های اندیشه ورزی گفت: در اهمیت هیئت‌های اندیشه ورز همین بس که مولای متقیان امیر المومنین علی علیه السلام می‌فرمایند: عبادتی مانند اندیشیدن نیست.

 

اله بداشتی با اشاره به این موضوع که اگر فاصله ایجاد شده بین مدیران و کارگران برطرف شود مشکلات خود به خود حل خواهد شد، افزود: بهبود شرایط کسب و کار، اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و ایجاد فضای مناسب جهت رونق تولید از کارهای مهم و ضروری سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور است و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

 

وی گفت: در تمام استان‌ها باید شوراهای اندیشه ورز نظام تربیتی واحدهای تولیدی راه اندازی شده جلسات خود را به صورت منظم برگزار کنند و نتایج آن را هم به سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور گزارش دهند.

 

در ادامه این جلسه هر یک اعضا پیرامون مسائل و موضوعات مطرح شده به بحث و گفتگو پرداختند و دغدغه‌های خود را در این زمینه مطرح کردند و پیشنهاداتی هم جهت بهبود شرایط ارائه شد.

 

از اهدف این جلسه می‌توان به کمک به رفع موانع تولید، تسبیت اشتغال، بررسی و ارتقاء سطح معنوی کارگران فعال و ایجاد روحیه نشاط در بین آنها، تربیت کارگر مومن انقلابی و با روحیه بالا و آسیب شناسی نظام تربیتی واحدهای تولیدی در طی سال‌های گذشته و راهکارهای بازنگری در نظام تربیتی بسیج کارگری مطابق با شرایط واحدهای تولیدی اشاره کرد.