بیانیه جهاد تبیین سازمان بسيج کارگران و کارخانجات کشور
بیانیه

به گزارش روابط عمومی ساسازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با توجه به شرایط و وقایع اخیر در کشور بیانیه ای را تحت عنوان بیانیه جهاد تبیین صادر نموده است.

متن این بیانیه به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ

 

وَ لَقَدْ بَعَثْنا في كُلِّ أُمَّةٍ رَسُولاً أَنِ اعْبُدُوا اللهَ وَ اجْتَنِبُوا الطَّاغُوتَ فَمِنْهُمْ مَنْ هَدَى اللهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ حَقَّتْ عَلَيْهِ الضَّلالَةُ فَسيرُوا فِي الْأَرْضِ فَانْظُرُوا كَيْفَ كانَ عاقِبَةُ الْمُكَذِّبينَ

آیه ۳۶ - سوره نحل

ما در هر امّتى رسولى برانگيختيم كه: «خداى يكتا را بپرستيد و از طاغوت اجتناب كنيد»! خداوند گروهى را هدايت كرد و گروهى ضلالت و گمراهى دامانشان را گرفت پس در روى زمين بگرديد و ببينيد عاقبت تكذيب‌كنندگان چگونه بود.

 

امت اسلامی ید واحده ای است که دشمنان در تلاش هستند که با دو قطبی کردن و تفرقه بین قومیت ها، مسلمانان را مقابل هم قرار دهند  اهداف شوم خودشان را پیش ببرند.در این  راستا روشنفکران و اندیشمندان این مرز و بوم باید در بزنگاه ها،در آگاهی سازی و جهاد تبیین گام های موثری برداشته و در بصیرت افزایی و روشنگری ،امت عیور این مرز و بوم تلاش نمایند 

،همچنان که اطلاع داریم فضای ایران اسلامی عزیزما که آکنده از رایحه دل انگیز اربعین حسینی بود، که حادثه تلخ درگذشت یکی از هموطنانمان دستمایه ای شد برای دشمنان آن سوی ایران زمین و براندازان نظام جمهوری اسلامی که این بار نیز با همکاری عوامل داخلی سعی بر ایحاد اغتشاش و ناآرامی در کشور و مساهمت در براندازی نظام نمایند.در این ایام شاهد حوادث تلخ و ناگواری بوده ایم که مردم نوع‌ دوست کشورمان را عزادار کرده است.

حال متاسفانه دشمنان قسم خورده ملت ایران، کاسب مآبانانه و هدفمند این اتفاق تلخ را دستاویزی برای جریحه دار کردن احساسات مردم قرار داده  و به دنبال پیشبرد اهداف شرارت‌بار خویش هستند و با ترغیب جوانان نا آگاه، موج سواری کرده و آشوب های خیابانی  با تخریب اموال عمومی و توهین به مقدسات، اصل و اساس نظام اسلامی رانشانه گرفته اند.

لازم به ذکر است، خناس های داخلی و معاندین خارج نشین که امروز حجاب را به دستاویزی برای نفرت پراکنی علیه نظام اسلامی مبدل ساخته‌اند در مقابل خشونت های آشکاری که در کشورهای مدعی حقوق بشر و حقوق زن نسبت به زنان رخ می دهد مزورانه سکوت کرده وحتی جرات انتقاد کردن ندارند.

حجاب از ارزش های برجسته و متعالی دین مبین اسلام است که هدفی جز حفظ کرامت و امنیت زنان نداشته و نظام اسلامی همواره پاسدار آن بوده وخواهد بود.

اما در کوران این حوادث، برخی مدعیان حقوق زنان از جمله  گروه‌های تروریستی همچون سازمان منحوس منافقین و گروهک کومله و ... بر شدت و حدّت ماجرا افزوده و

ایجاد درگیری مسلّحانه و به آشوب کشاندن فضای کشورمان نمودند و هتک حرمت ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر عظیم‌الشان اسلام، تخریب مساجد، تعرض به حجاب بانوان محجبه کشور، وارد کردن خسارت‌های فراوان به اماکن و اموال عمومی و خصوصی، به شهادت رساندن ماموران انتظامی و نیروهای مردمی و سایر اقدامات خرابکارانه در این آشوبها نشان داد که در وراء حرفهای به ظاهر مردم پسند این گروه‌ها، واقعیت چیز دیگری است و آن هم به آشوب کشاندن ایران و در نهایت تجزیه ایران عزیز است.

 دشمن تلاش نمود تا بتواند اعتراضات را به سمت واحد های تولیدی و شهرک های صنعتی هدایت نماید تا بتواند به اقتصاد و تولید کشور عزیزمان آسیب برساند اما کارگران بصیر با بصیرت عمار گونه نقشه ی دشمن را خاموش نمودند

جامعۀ کارگران ضمن ابراز تاسف عمیق از حوادث پیش آمده و عرض تهنیت و تسلیت مجدد به خانواد ی شهدا ی امنیت ، اقدامات اغتشاشگران را شدیدا محکوم نموده و مردم ایران را با هر سلیقه و دیدگاهی در سراسر کشور به آرامش و حفظ امنیت و منافع ملی دعوت می‌نماید و موکدا اعلام می نماید که از اقدامات به موقع مجریان نظم و قانون در کشور حمایت نموده و به استکبار جهانی نیز با صدای رسا اعلام می دارد که دست از تلوّن و تزویر بردارد که به گفته سردار دلها حاج قاسم سلیمانی "ما ملت شهادتیم؛ ما ملت امام حسینیم! بپرس؛ ما حوادث سختی را پشت سر گذاشته‌ایم. بیا! ما منتظریم. مرد این میدان ما هستیم برای شما"