برگزاری چهارمین رویداد ملی تولید محتوایی دیجیتال بسیج هرمزگان
رویداد فضای مجازی ,روابط عمومی امورارتباطات و رسانه  ,سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان هرمزگان


به گزارش روابط عمومی و امورارتباطات و رسانه سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان از بندرعباس، این رویداد با حضور سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، سرهنگ پاسدارحسن صنعتکاران معاون هماهنگ کننده سپاه سرهنگ احسان بهمنی رئيس پلیس فتا هرمزگان ، سرهنگ پاسدار امیر ارسلان شهبازی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه و معاونین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.
در آیین افتتاحيه این مراسم سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان، اظهار کرد: فضای مجازی نیاز جامعه امروز است و جنگ ما با دشمن در این عرصه است و این موضوع اهمیت بسیار بالایی دارد.
وی در ادامه افزود: در برگزاری مراحل گذشته این رویداد شاهد کارهای خوب و ارزشمندی بودیم و اميدواريم در این مرحله هم شاهد آن باشیم و ما باید با استفاده از تمامی ظرفیت ها خودمان را به این سلاح مسلح کنیم و دشمن را در قلب خودش نابود کنیم.
سردار سالاری، خاطر نشان کرد: دشمن از کوچکترین موضوع وارد می‌شود تا به مردم و انقلاب ضربه وارد کند و در حوادث اخیر هم مسئله حجاب نبود بلکه آن‌ها با داشتن ایران قوی مشکل دارند و خواهند داشت.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، گفت: اگر دشمن و استکبار جهانی حتی یک درصد فکر می‌کردند حمله نظامی، ایران را از پا درمی‌آورد دریغ نمی کردند؛ چون به خوبی می‌دانند جمهوری اسلامی ایران آماده هرگونه مقابله با دشمن متجاوز است.
وی  در پایان با بیان اینکه ایران قوی همچون خاری در چشم دشمن است، ابراز کرد: این انقلاب شکوهمند اسلامی به کوری چشم دشمنان محکم و استوار به مسیر پیشرفت خود ادامه خواهد داد و از هیچ تهدیدی نمی هراسد.

در ادامه این مراسم نیز علی ذاکری دبیر برگزاری این رویداد، گفت: این رویداد استانی با همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان و سازمان فضای مجازی بسیج و مشارکت اقشار بسیج در حال برگزاری است و در مرحله استانی چهارمین رویداد ملی تولید محتوایی دیجیتال بسیج استان هرمزگان با رمز یا زهرا(س) به صورت همزمان با سراسر کشور در بندرعباس آغار به کار کرد.
وی در ادامه افزود: در این مرحله، ۱۰تیم‌ در قالب‌های پنج و سه نفره در سه بخش انیمیشن، بازی‌های تلفن همراه و پویانمایی از ۲۵ الی ۲۷ آبان ماه در شهرستان بندرعباس به رقابت خواهند پرداخت.
دبیر برگزاری این رویداد، بیان داشت: تیم‌های برگزیده این رویداد با اهدای جوایز نفیسی تقدیر می‌شوند و تیم‌های انتخاب شده به مرحله کشوری رویداد تولیدمحتوای دیجیتال بسیج که ۱۹ آذرماه برگزار می‌شود معرفی خواهند شد.
ذاکری در پایان هدف از برگزاری این رویداد را شناسایی افراد متخصص در این حوزه، استعدادیابی و... عنوان کرد.