باید تورم را مدیریت کنیم/عزم دولت، عقب‌راندن دشمن در جنگ اقتصادی است
صولتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صبح امروز در همایش ملی اندیشه‌ورزی شرکای اجتماعی بسیج کارگران و کارخانجات، با بیان اینکه دشمن به جنگ همه‌جانبه با ما آمده است اظهار کرد: این جنگ بنا به تعبیر امام خمینی(ره)، جنگ اسلام و کفر و جنگ فقر و غنا است و این جنگ «من البدو الی الختم» ادامه خواهد داشت. وزیر کار افزود: جنگ ما با دشمن، جنگ اسلام و کفر است و به فضل الهی پیروزی از آن ما است که رمز تداوم و سرعت این پیروزی، همان رمز پیروزی انقلاب، یعنی توکل به خدا، توسل به ائمه و اتحاد ملی است. 

وزیر کار با بیان اینکه در مکتب تشیع، ناف خدمت را با نبرد و مبارزه بریده اند گفت: اکنون در میقات پابرهنگان، افتخارمان بسیجی‌بودن است.

مرتضوی جنگ ترکیبی را جنگ همه‌جانبه دشمن در حوزه‌های نظامی، اجتماعی و اقتصادی دانست و گفت: دشمنان در حوزه کودتای نظامی، تهاجم فرهنگی و اجتماعی شکست خوردند و امروز تمام استکبار، بهانه‌ای می‌سازد تا آرامش این ملت را مورد خدشه قرار دهد.

وی مطرح کرد: شاید اگر شقاوت دشمنان را به عینه مشاهده نمی‌کردیم، دچار گمراهی می‌شدیم. اما دیدیم که در کربلای دمشق، چگونه شهدا را سر بریدند. دیدیم که دانشجویان بسیجی فرهیخته ما را با قساوت قلب، تکه تکه کردند اما آنان، به‌خاطر عزت انقلاب و مردم، دست به سلاح نبردند.

مرتضوی با اشاره اینکه انسجام ملی ایران می‌رود تا کاخ دشمنان را به ویرانه تبدیل کند، تاکید کرد: از جامعه کارگری سپاسگزارم و به عنوان کوچک‌ترین فرزند بسیج، در دولت خدمتگزار مردم حضور دارم. 

وی ریل‌گذاری دولت سیزدهم را در تراز انقلاب اسلامی خواند و گفت: دشمنان بهانه ساختند تا توفیقات و موفقیت‌ها را در ذائقه این مردم تلخ کنند و عزم دولت این است که در جنگ اقتصادی، دشمن را عقب براند.

وزیر کار اظهار کرد: باید تلاش کنیم در گام نخست، تورم را مدیریت کنیم چراکه دولت، دولت کارگران است و باید با همدیگر، ان‌شا الله کشور را به اعتلا برسانیم.

انتهای پیام/