توسط ۲۳۳۹گروه جهادی تخصصی،۱۵۰هزاربسته معیشتی توزیع می شود
رزمایش حیدریون

به گزارش "روابط عمومی سازمان بسیج کارگران وکارخانجات استان کرمان" حمیدرضا اله‌بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در جمع گروه‌های جهادی فاطمی،حیدریون تولید، گفت: بسیج پاره تن و ساحل آرامش مردم است و همیشه در کنار مردم بوده و فرشته نجات این ملت است.

 

وی ادامه داد: ما در رزمایش بزرگ جهادگران‌فاطمی، حیدریون‌تولید با همت و هم افزایی گروه های جهادی تخصصی، با کمک همه مدیران گروه های جهادی،رزمایش خودمان را از 2 دی‌ماه لغایت 16 دی‌ماه در سراسر کشور آغاز کرده ایم که محور برنامه ما، جهادتببین، خدمت رسانی و جهاد امیدآفرینی است.

 

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات کشور محور این برنامه ها را نام برد و گفت: دو عرصه فعالیت تعریف شده است که د رعرصه های عمومی تلاش ما بر مردم یاری، محروم نوازی و کمرنگ ساختن چهره فقر از مناطق کمتر برخوردار بوده است که با ظرفیت گروه های جهادی و پشتیبانی سپاه های استانی و حمایت مردم تاقدام به تعمییر و بازسازی خانه ها، سیستم های گرماشی. سرمایشی توزیع غذای گرم با پشتیبانی بسیج سازندگی ایجاد اشتغال خانگی و اجرای نمایشگاه های عرضه محصولات تولید شده در دستور کار داریم.

 

اله‌بداشتی تاکید کرد: از طرفیت گروه های جهادی تعالی بخش خود استفاده کنیم تا بتوانیم مشکلات موجودی در سطحواحد های تولیدی را ابتدا احصاء و سپس نسبت به رفع موانع تولید از طریق تشکیل کارگروه‌های تخصصی اقدام کنیم.

 

 

وی به شیفت ایثار اشاره کرد و گفت: از جمله کارهایی است که از جنس مکتب حاج قاسم سلیمانی است، کارگران شریف ما در شیفت های کار حضور پیدا می کنند و حقوق خودشان را برای تهیه بسته های معیشتی برای محرومین در نظر گرفته و کارفرماها نیز بر آن مبلغی افزوده و بسته هایی تهیه و از طریق گروه های جهادی ما با عزت به دست محرومین می رسانند.

 

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات کشور تاکید کرد: در راهیان تولید قصد داریم، تا با حضور نسل جوان درواحد های تولیدی، تلاش کارگران و رزمندگان تولید را در عرصه کارزار اقتصادی ببینند، تا به خودشان ببالند که در حوزه تولید با جان فشانی کارگران، امروز در بهترین وضعیت تولید قرار داریم.

 

وی مانورهای پدافند غیر عامل را از برنامه های خوب برای مقابله با ترفند های احتمالی دشمن در عرصه خرابکاری اقتصادی دانست و گفت: امروز در عرصه های تشکیل کارگاه های سبک زندگی ومهارت افزایی در حوزه گفتمان اقتصاد مقاومتی کارهای خوبی صورت گرفته است.

 

اله‌بداشتی تاکید کرد: ما در این هفته توانستیم، توسط 2339 گروه جهادی تخصصی، 150 هزار بسته معیشتی را تهیه و اماده برای توزیع کنیم که امروز بعد از صدور فرمان نسبت به توزیع آن اقدام می شود، ضمن اینکه تهیه و آماده سازی 1915 جهیزیه نیز صورت گرفته است و 71 هزار و 481 نفر ساعت در در شیفت های ایثار خدمت کرده اند تا اینکه بتوانند کنار محرومین باشند.